GRUDNIOWNIK

Witajcie.
Wiem, że u progu grudnia trudno jest wygospodarować czas na craftowe zabawy, jednak mam nadzieję, że ulegniecie pokusie i razem z ArtGrupą stworzycie Swój Grudniownik.
Grudniownik to rodzaj pamiętnika opisującego w formie obrazkowej wszystkie dni ostatniego miesiąca roku; możemy w nim zapisać towarzyszące nam w tym czasie emocje i wydarzenia, bo pamięć nasza dobra, ale bywa, że krótka no a chwile... chwile ulotne są.
Ja mój grudniownik już przygotowałam - mam kartkową bazę na której naniosłam dni miesiąca, a reszta będzie się tworzyć z każdym dniem grudnia. 
Jeśli macie ochotę podziałać z grudniownikiem - zapraszam do zabawy.
Pod postem na Wasze prace czeka żaba - umawiamy się, że najpierw wklejamy okładkę grudniownika, a potem cztery relacje obejmujące dni: 1 - 7, 8 - 15, 16 - 23 i 24 - 31 grudnia.
Dla wytrwałych - niespodzianka :)
 
 


13 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł! Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kusi ale nie wiem czy dam rade :D tyle tego juz mam do zrobienia prze świętami ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kilku dni o tym myślę, ale mam smash świąteczny i się zastanawiam, czy dalej szaleć, czy sam smash wystarczy :) Jeżeli się wyrobię z kalendarzem adwentowym dla dzieci, to pewnie sobie grudniownik zrobię :) Dzięki za motywację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi, i nie wiem czy dam radę, ale spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Jestem za, chociaż boję się, czy starczy czasu. Musi się udać, takie wyzwanie jest dodatkowo motywujące! :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że macie ochotę na wspólne "grudniownikowanie" - działanie w grupie dopinguje. Najwięcej czasu zajmuje zrobienie bazy, a potem wystarczy chwilka każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks to your stunning inspiration, Iwona, I think there´s no way out of it and I´ll have to do it.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam ochotę tylko ten czas ☺którego wiecznie mało

    OdpowiedzUsuń
  9. Moich wpisów jest trochę więcej niż cztery tygodniowe, ale mam nadzieję, że to nic nie szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie a do kiedy mam czas aby wrzucić pozostałe dni?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod grudniownikiem żaba do karcianego ATC;)
    To link do ostatniego tygodnia podam tutaj: http://biurkowa.blogspot.com/2016/01/czwarty-tydzien-grudnia-i-po.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój Grudniownik zmieścił się w jednej notce ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger