22. Kura domowa czy feministka?

Witam serdecznie i zapraszam do listopadowego wyzwania .
Czeka nas kolejny temat częściowo związany z kurą – tym razem domową.
„Kura domowa czy feministka ? " - luźna interpretacja .
Właściwie chodzi o to kim bardziej się czujecie -  kurą domową, matką Polką, czy feministką, wyzwoloną kobietą świadomą praw i obowiązków. Chociaż kobietą świadomą można być w obu przypadkach. A może macie własną -zupełnie inną definicję siebie?
Tradycyjnie, pozwalając sobie na nepotyzm do zabawy zaprosiłam moją kuzynkę Elę.
 
A ja jestem z przekonania, wyznania, dobrej woli i własnego wyboru "kurą domową" - być może nie do końca taką tradycyjną. Wykorzystałam fragment tekstu z utworu Marii Peszek - "Rosół".

Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych i proszę o zapisy w komentarzach do 17 listopada. Następnego dnia ogłoszę pary wymiankowe.
Prace wysyłamy do końca miesiąca. Adresami wymieniamy się mailowo, a osobę z pary informujemy, czy praca dotarła lub gdy mamy poślizg.
Pozdrawiam serdecznie.


26 komentarzy:

  1. Wow, tak toto je super téma! Prosím o zapísanie 2 razy. Ďakujem ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne ATC zrobiłyście! Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuje sie:), genialny temat, i genialne ATCiaki Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inspiracja, dziewczyny! Staje w kolejce dodatkowo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę 2 razy wpisać mnie do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny temat, ja również zapisuję się do dodatkowej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że ATC spodobały się Wam :) i jeśli mogę, proszę o zapisanie na 2 wymianki. Pozdrawiam Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja się ciesze , że temat się Wam podoba :)
    muszę dodać , że Ela robiła ATC pierwszy raz w życiu.
    no i oczywiście zapisuję się do dodatkowej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały temat, fantastyczne prace- proszę o zapisanie na 2 wymianki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuje się, kocham te wymiany😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Oczywiście, że się zapisuję - tym razem ja też poproszę x2

    OdpowiedzUsuń
  12. Super interpretacje. Tym razem nie zapomnę (jak poprzednio) się dopisać. Poproszę i kurę i feministkę (czyli 2x). Z resztą już mam zrobione :) Nie ma to jak wolne w środku tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosssskie te ateciaki! Ja również dołączę do ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja sie w pisuję :) i tym razem razy dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Intrygujący temat. Piszę się do kolejki. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale temat! Poproszę o zapisanie do wymianki razy dwa:) To mój debiut w ArtGrupie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ale:) Jestem zielona w wymianach, więc mam pytanie. Wysyłamy listem poleconym czy zwykłym? I samo ATC wystarczy czy zwyczaj nakazuje bardziej wypchać kopertę?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj , nie podpowiem Ci jakie wymiary :) na gorze jest zakladka "co to ATC" tam znajdziesz wymiary, opis i zobaczysz pare ciekawych ateciakow to wciaga. Z wypychaniem kopert jest roznie. Czasem wysyłam cos extra gdy mam czas i pomysl na dodatki. Milych twotow małej formy ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź:)
      Co do dodatków to pomysł i czas jest najważniejszy, myślę, że lepiej nie dokładać nic, niż coś przypadkowego.
      A ATC jako formę znam doskonale:) Jest tego trochę u mnie na blogu. Tylko na wymianach się nie znam:)

      Usuń
    3. To jeszcze odpowiem w sprawie listów: zwykłe czasami giną zanim dotrą do adresata i wtedy mamy rozczarowanie :(

      Usuń
    4. Dziękuję:) To chyba już wiem, co trzeba o wymianach:)

      Usuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger