23. Klamerki... bo pranie może poczekać ;)

Witam i zapraszam na kolejne wyzwanie w małych formach. Tym razem zachęcamy Was do zabawy klamerkami, niekoniecznie przy wieszaniu prania ;)
To, w jaki sposób je wykorzystacie lub ozdobicie pozostawiam Waszej inwencji twórczej.
Moje niezawodne koleżanki przygotowały takie oto propozycje:
Iwona zdemontowała klamerki i z drewnianych elementów zrobiła dekoracje świąteczne, a z metalowych sprężynek powstały zawieszki.
 

Sylwia wykonała cudne, klimatyczne klamerki świąteczne.

Ja przygotowałam trzy propozycje: klamerki świąteczne, które można wykorzystać aby przypiąć bilecik do prezentu, klamerki całoroczne i ramkę z klamerkami.




Serdecznie zapraszam do zabawy, swoje prace możecie pokazać linkując do żaby.
Do wymiany tradycyjnie zapisujemy się w komentarzach pod tym postem. Na zapisy czekam do 2 grudnia, następnego dnia ogłoszę pary. Prace wysyłamy do 20 grudnia. Jeśli z jakiego powodu nie możecie dotrzymać terminu lub zrobić pracy, proszę o kontakt ze swoją parą lub z nami.
Bardzo proszę o przemyślane zapisy, gorący okres przed nami :)
P.S. Ważna informacja, która mi umknęła. Jeśli będziecie ozdabiały klamerki, to bardzo proszę aby zestaw do wymiany zawierał minimum 3 sztuki. Chciałabym uniknąć sytuacji, gdzie osoba wysyłająca np. 3-4 klamerki otrzyma w zamian jedną sztukę.
Pozdrawiam serdecznie, Klaudia


11 komentarzy:

  1. Ja oczywiście zapisuję się do wymiany. Dla mojej pary do wyboru klamerki świąteczne lub całoroczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne inspiracje!!!
    proszę o zapisanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam do wymiany 3 sztuki-dwie jak w zestawie powyżej i jedną -niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super temat- zgłaszam się do wymiany z dwiema osobami po 3 szt klamerek najmniej (chyba że moje para będzie życzyć sobie inaczej), ale 16 grudnia wyjeżdżam na miesiąc, to wyślę swoje zaraz po losowaniu par, bo już zasiadam do ich tworzenia, mam już bowiem w głowie pomysł na nie ;) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne klamerkowe realizacje, ale tym razem pasuję, bo nie wyrobię się! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się pomysł podoba. Mam już nawet kupione dawno temu klamerki, które czekały cierpliwie aż je ozdobię.
    Zgłaszam się zatem do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam moją gwiazdę do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pokazuje mi się żaba. Rozumiem, że już za późno na jej nakarmienie?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger