Podaj temat czyli ostatni łańcuszek w tym roku!

Pamiętacie czerwcowy łańcuszek, w którym każda z nas podawała swój temat jako wyzwanie dla swojej pary? To była świetna zabawa ;)) a ponieważ pozostało nam do końca roku już tylko jedno wyzwanie, które 10 grudnia ogłosi Francesca, na zakończenie naszego cyklu zabaw z ATC w 2013 r. proponujemy wymianę na podobnych zasadach. Czyli ?
  • Chęć wymiany zgłaszamy w komentarzu, podajemy tam temat swojego ATC. 
  • Tworzymy prace dla osoby, która wpisała się za nami (pod nami) i dla siebie ale w obu tematach - swoim i swojej pary.
    Mała poprawka wyjaśniająca :) - utworzone pary tworzą atc między sobą czyli np.Klaudia wymienia się z Sylwią dwoma pracami. Następną parę stanowią Chanya i Maurycjusz itd.
    i wymieniają się między sobą.
Czyli do zrobienia mamy 4 ATC - dwa swoje i dwa na zadany temat. Wysyłamy je do naszej pary w jednej kopercie.
Na zapisy czekamy do 01 grudnia, po tym dniu wpiszę wszystkie skojarzone osoby razem z tematami w tym poście.
Liczę na Was i doczekać się nie mogę co powymyślacie tym razem. Zapraszamy do zabawy!
Ja też myślę nad swoim wyzwaniem ale tym razem wpiszę się jako ostatnie ogniwo ;)
A czy ktoś zacznie?
********************************************************************************
Nasze pary już się tworzą :

1. Klaudia Gr (Boże Narodzenie)  - Sylwia eR (Anioł + nutki + błysk)
2. Chanya13 (Słodko i kuchennie na Święta) - Maurycjusz (Wiatr)
3. MałaMi  (Podróż) - Gosia (Piórka i pazurki)
4. Le Petit Piaf (Niespodzianka) - Anula (Prezent pod choinką)
5. Lusiaczka ( Słodycze) - Jadwiga M ( Sylwestrowa noc)
6. Francesca ( Ciasta, ciasteczka) - Blue Nika (Otulona nocą)
7. Dobrosława (Choinka) - Iwona (Przez dziurkę od klucza)
8. Ina (Mrozi) - Agata ( Magia Świąt)
9. Magda (Złote Święta) - Boei (Świąteczny dom)  
10. Maj (Rozmaitości) - Inka (Ptaszki zimową porą)

Pary ułożyły się bez mojego udziału parzyście ale nie mogłam sobie odmówić i jako, że pary nie miałam, to sobie zaprosiłam - będzie nią Maj, która od początku aktywnie nam kibicuje :)

39 komentarzy:

  1. No to może ja :)
    Mój temat: "Boże Narodzenie" czyli robimy ATC tematycznie związane z nadchodzącymi świętami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się chętnię ustawię( skojarzę-: ))) za Klaudią : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój temat to ,,Anioł"Dodatkowe wytyczne to nutki i błysk- bo to taki anioł z chóru świątecznego,co kolędy nuci ;P

      Usuń
    2. A może zrobisz dla mnie też anioła- bo wiesz, że je kocham- a ja dla Ciebie świąteczny dom?:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. zapomniałam o temacie ;) jako że święta - to niech będzie słodko :) i kuchennie :)

      Usuń
  4. to ja sie skuszę- a temat ...." wiatr"")- jako że ostatnio bardzo wieje u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się wpiszę. Mój temat to podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem i ja dołączę. Mój temat to "piórka i pazurki" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmmm, "piórka i pazurki", tak?! To ja staję z tematem: "niespodzianka" - będzie pomiędzy tematem świątecznym (prezentowym), a swobodą interpretacji :-) Moja parka ma zamieścić coś "w formie" niespodzianki (np. ukrytej kartki, skrytki na ATC albo czegoś nietypowego dla tej formy) lub po prostu słowo "niespodzianka" Fajne?! Kto chce? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapiszę się i ja :) Mój temat: Prezent pod choinką

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusząco... A ja mogę? Fajny temat za mną chodzi.. słodycze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja dodam "Sylwestrowa noc" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja znajdę chwilkę ,a Lusiaczka narobiła mi smaka więc będą ciasta ,ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja chcę. Mój temat: "otulona nocą"

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też wpadam , a pomysł - to choinka

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja dołączam się z tematem: przez dziurkę od klucza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale macie super pomysły "tematyczne" i sporo świątecznych .. będzie pięknie w żabce! Ciekawe kto zamknie listę - tzn z kim ja ją zamknę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja poproszę ;) Mój temat: "Mrozi".

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja: świąteczny dom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Magda, może być też: świąteczny domek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny ja tym razem spasowałam z udziału w łańcuszku,ale już nie mogę się doczekać Waszych pięknych tematów przekazanych w ATC.Będzie wielka frajda w oglądaniu,a nawet uczta!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiedziałam że trzeba tu czatować-już są pierwsze prace- pięknie Agatka zrobiła 2 tematy-ach......zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  22. Carmen- bez ociągania proszę- wymieniać się nie musisz ,ale jakbyś coś zrobiła w ww tematach- to czekamy....Chętnie zobaczę....

    OdpowiedzUsuń
  23. proszę powiedzcie mnie niedoświadczonej co mam napisać na odwrocie przy "Edycja", a także przy okazji zapytam czy zdjęcia wstawiamy dopiero jak wyślemy ATC i adresat już je otrzyma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Edycji zamieszczamy kolejny nr wykonanego ATC w danym temacie np.zrobiłaś 3 szt. wpisujesz 1/3 2/3 3/3 .Zdjęcia wstawiamy po zrobieniu pracy i wysyłamy w terminie.Powodzenia i miłej zabawy życzę.

      Usuń
    2. tak - Carmen ma rację, dodam tylko ( jak to ja ;) że pokazujemy ATC wg własnego uznania, czyli albo po zrobieniu albo jeśli chcemy żeby było dla naszej pary niespodzianką ,dopiero gdy je otrzyma - WAŻNE! - wstawiamy zanim skończy się termin wyzwania ( aktywność żabki) i to jest naj naj ważniejsze kryterium :)

      Usuń
  24. Hej Drogie Kobietki:))- poproszę nieśmiało o potwierdzenie;)- robię 2 sztuki pt. wiatr i 2 sztuki na temat Słodko i Kuchennie na święta??? wysyłam Chany'i oba tematy?:) postaram się dzisiaj z nimi uporać, bo wreszcie przeniosłam wszystkie swoje graty robótkowe do jednego domku:))) pozdrowiooonka;))

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ dokładnie taaak! :)) dwa atc w jednym i dwa w drugim temacie czyli dajemy i otrzymamy dwa różne kartoniki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger