Czerwcowy łańcuszek ATC

Skoro tematy podane  (adresami proszę wymienić się ze swoimi "parami" mailowo),
małe podsumowanie :
Każda z nas wysyła ATC do sąsiadek z listy w swoim temacie i w temacie sąsiadki,
najlepiej w jednej przesyłce.
Termin wysyłki do 07 lipca czyli mamy 3 tygodnie na tworzenie !
W tym miesiącu nie będzie dodatkowego wyzwania, które pojawia się co miesiąc 25 -tego.
To po to, żeby spokojnie wywiązać się z naszego łańcuszka.

Następne wyzwanie już planowo pojawi się 10- tego lipca, a prowadzącą będzie SylwiaEr.
Do tego czasu nasze wymiankowe ATC powinny już dotrzeć do naszych "par".
Miłego kombinowania !!!

**************************************************************************

Czy wiecie, że już od prawie pół roku tworzymy wspólnie ATC ?
W tym miesiącu chciałabym zaproponować (jako że dziś 10 -ty)
  czerwcowy łańcuszek ATC !
Zabawa polega na tym,że chętne do wymiany osoby wpisują się w komentarzach tworząc słupek,
listę -niby tak jak zawsze ale -ale - :)) tym razem nie będzie losowania par tylko
wymieniać będą się ze sobą osoby zapisujące się kolejno z osobami przed i za sobą, czyli np.
  1. Jola
  2. Aga
  3. Maciek ;)
Jola wymieni się ATC z Agą i zamykającym listę Maćkiem.
Aga wymieni się z Jolą i Maćkiem

ostatnia osoba na liście zrobi ATC dla osoby wpisanej przed sobą i 1 na liście czyli tutaj: Joli.

To znaczy,że robimy po dwa ATC plus dla siebie trzecie w dowolnym, wybranym przez siebie temacie oraz ATC  w temacie podanym nam przez obu „sąsiadów” z listy.
Każdy więc wymyśla sam temat ATC i podaje go swoim parom :))
No i nawzajem, czyli Aga podaje swój temat Joli oraz Maćkowi, a 
Jola wymyśla temat dla Agi i Maćka.

Nie musimy robić z tematów tajemnicy -pochwalcie się jak już wybierzecie wytyczne -wszystko można wpisywać w komentarzach !
Pewnie niektórzy z Was bawili się na portalu SP w podobny łańcuszek ale wiem, że nie wszyscy dlatego taka łopatologia – proszę się nie oburzać ;))
Cieszyłabym się, gdyby zabawa się Wam spodobała -to byłby taki prezent dla mnie :)
no to ja idę się zapisać !
Pomysły ma tematy już mam ,mam ich dużo, dużo , a wy?

Zapisy oczywiście w komentarzach trwają do 16 czerwca. 

Jeszcze mam prośbę -czytajcie proszę zasady i  wytyczne !

To na koniec porcja inspiracji - choć nie wierzę, żeby ktoś z Was sam nie wymyślił tematu ATC :))

 

Jeśli macie pytania - pytajcie przez maila podanego w zakładce.
To jak ? jest szansa, że ktoś się ze mną wymieni ???

***********************************************************

Lista wymiany łańcuszkowej :

1. Inka - Kartka z zielnika
2. Klaudia- Kawa czy herbata? Atc z motywem filiżanki (kubka).
3. Ina - Księżyc plus coś błyszczącego (brokat, lakier, koraliki, kryształki...)
4. Blue-Nika - ATC z pozytywnym przesłaniem
5. Carmen - Bal Arlekina
6. Iwona - Subkultury
7. Amlai - W moim ogrodzie (wymagane użycie min.1 stempla i 1 kwiatka)
8. Ma.kesz -Owoc
9. Anika - Alfabet - obowiązkowy motyw liter i kolor przewodni-brąz
10. Sylwia Er - Steampunk
11. Francesca - Idą wakacje !
12 .Dobrosława - Podróże - ATC z motywem pociągu
13. Agata- Nadzieja
14. Smile Art - Zrób własne tło,dodaj ulubioną postać (z książki, komiksu, bajki, filmu...)
15. Małgorzata Kozioł - Kwiaty (minimum 3 i samodzielnie zrobione)
16. Magda - Noc

Koniec zapisów !

Napiszę ile ATC trzeba zrobić :
3 ATC w wymyślonym przez siebie temacie
2 ATC w temacie podanym przez osobę "z góry"
2 ATC w temacie podanym przez osobę  "z  dołu" listy.
razem : 7 szt. :) Kto zgadł? ;))

80 komentarzy:

  1. To ja zaczynam ! Jestem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja kolejna :) Pytania będą później :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego Jola wymyśla temat dla Maćka, on już nie jest jej sąsiadem. Nie powinna podać tematu osobie ostatniej z listy i drugiej ?

      Usuń
    2. na naszej umownej liście jest jej sąsiadem -Maciek jako ostatnia osoba wymienia sie z pierwszą osobą -czyli Jolą.
      Proszę kochani piszcie pytania mailowo ,ułatwi mi to (i Wam też ) ogarnięcie listy :)

      Usuń
  3. Nie łapię do końca, ale się zgłaszam. Będę męczyć mailami jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam. Chyba ogarniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną zabawę wymyśliłaś-wpisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem chętna zostać kolejnym ogniwem łańcuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też :) Mnie dopisać proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze czasu brak, ale nie ma wyjścia- proszę o zapisanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oczywiście tutaj.
      Z tego co skapowałam to Boei już ma moje Atc(kiedy zrobię), a za mną?

      Usuń
    2. Liczę ile tych Atc wyjdzie zrobić i naliczyłam dużo. Jeszcze do końca nie ogarnę dzisiaj, ale poczekam na rozwój wydarzeń.

      Usuń
    3. Wiedziałam ,że dużo. Trzeba Brać się do roboty

      Usuń
    4. i teraz wszystko rozumiem.
      Przyznam Inka, że pomysł świetny.
      Do kiedy trzeba podać tematy?
      Czy po zamknięciu listy?

      Usuń
  10. I ja i ja! :) Mam nadzieję, że ogarnęłam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodałam, że pomysł jest rewelacyjny! :) Brawo Inko :)

      Usuń
    2. a jaki jest twój temat?

      Usuń
  11. Oki- tematy powiadasz- no dobrze- czyli w moim wyzwaniu uprzejmie proszę Anikę i Francescę o
    Steampunk : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko- najlepiej zobrazuje to prykład- pozdrawiam : )
      http://taluulas.blogspot.com/2010/06/steampunk-hat.html

      Usuń
  12. A może każda z nas wyśle na artgrupaatc@gmail.com mail z informacją o swoim temacie, a Inka dopisze je przy imionach, aby się nie pogubić?

    OdpowiedzUsuń
  13. Po zimie mam smak na owoce dlatego - mój temat to: Owoc. Technika dowolna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Siedem??? Inko! Ja niestety muszę zrezygnować- wydawało mi się, że robimy po 3 prace;) Mam tyle zobowiązań w czerwcu, że naprawdę nie dam rady...
    Przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, 7! Ale dobra, niech będzie. Mój temat to ATC z pozytywnym przesłaniem. Interpretacja dowolna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wakacje za pasem , za 2 tygodnie zaczynam urlop, który kojarzy mi się z pociągiem. Tak więc moim tematem będzie pociąg.

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę mój świat stanął w miejscu i nie wiem jak długo tak pozostanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój temat taki z lat mojej młodości-sentymentalny:) Kto pamięta Filipinki? no właśnie-kto? hihi- śpiewały m.in. Bal Arlekina,i to jest moim tematem ATC.
    Trochę trąci myszką ale dla przypomnienia wklejam linka muzycznego.

    http://www.youtube.com/watch?v=_1PiIFQ6Ox8

    OdpowiedzUsuń
  19. No to mój temat: "W moim ogrodzie" wymagane użycie min. jednego stempla i jednego kwiatka :) A co? Jak się bawić, to się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, trzeba zrobić 7 ATC? To rezygnuję, według opisu wydawało mi się że 3 (2 dla moich sąsiadek z listy, jedno dla mnie). Proszę mnie wypisać, koniec roku szkolnego - nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
  21. no tak dobrze Rudlis myślała -ale prócz tego że robimy dla sąsiadek to i na "sąsiednie" tematy :)
    A ja już wpisuję swój temat i będzie to kartka z zielnika :))

    OdpowiedzUsuń
  22. A mój temat to "Księżyc" i prosiłabym o użycie czegoś błyszczącego (brokat, lakier, koraliki, kryształki, cokolwiek :)).

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja w takim razie poproszę o zrobienie własnego tła i dodatku ulubionej postaci (z książki, komiksu, bajki, filmu...) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej mam już prace na Twój temat zobacz na blogu http://agatadiab.blogspot.com/2013/06/czerwcowy-ancuszek-w-artgupie-czerwcowy.html i wybierz który chcesz Dobrosława też wybiera

      Usuń
    2. acha i podaj adres na mój mail agawuj@10g.pl.Pozdrawiam

      Usuń
  24. mój temat to "Nadzieja", której teraz mi brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, trzymaj się !!!

      Usuń
    2. Agatka- szczerze- to nie znam osoby, która by nie miała w swoim życiu takiego okresu- za jakiś czas spojrzysz za siebie i powiesz...Dałam radę : ) A jak można pomóc- to ja chętnie....

      Usuń
    3. nic się nie da zrobić
      trzeba jutro brać za bary
      mój teść miał udar i jest jak roślinka a od czwartku ma być w domu więc nabieram sił i odwagi dziękuję za dobre chęci

      Usuń
  25. ja też się zgłaszam i mój temat to kwiaty :) minimum trzy i samodzielnie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój temat: Kawa czy herbata? - Atc z motywem filiżanki(kubka).

    Temat może trochę oklepany ale chciałabym mieć taki w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty?-Jaki oklepany? świetny temat-podoba mi się bardzo ; )

      Usuń
  27. no dobra a teraz Gosia rozkminia . oprócz ATC ze swoim tematem wysyłam tym parom na przemian po jednym czy też w tym temacie które zaproponowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach-odpowiedź znajdziesz powyżej,ale zacytuję Inke:

      Napiszę ile ATC trzeba zrobić :
      3 ATC w wymyślonym przez siebie temacie
      2 ATC w temacie podanym przez osobę "z góry"
      2 ATC w temacie podanym przez osobę "z dołu" listy.

      Usuń
  28. Nie mogę się doczekać tematu Iwony-pomalutku zaczynam się przymierzać.Dziewczyny,jaka frajda będzie w oglądaniu tylu prac!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moj temat to alfabet na ateciaku musi pojawic sie motyw liter, kolor przewodni : braz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach Iwonko-ale wymyśliłaś-wiedziałam że coś będzie ciekawego bo długo myślałaś-teraz kolej z długim myśleniem na mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmen myślę, że wybrniesz z tego raz dwa i jak zwykle nas zaskoczysz :)))

      Usuń
  33. Czy ja mogę się dopisać, Inkoo? Przyznaję, ilość ATC dla mnie zabójcza, ale postaram się zdążyć ze wszystkim, mimo innych zobowiązań...

    OdpowiedzUsuń
  34. Magda -gotowe ! teraz tylko wymyśl temat :)dziś ostatni dzień zapisów więc możliwe że będziemy parą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uprzedzam tylko, że ATC będę robiła dość późno, ale chciałam bardzo.

      Usuń
  35. uff ja już skończyłam teraz tylko adresiki i wybór prac przez dziewczyny i wysyłam do was

    OdpowiedzUsuń
  36. Wstawiłam mój temat,a nad tematami dziewczyn jeszcze myślę. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. przegapiłam, się spóźniłam :/

    OdpowiedzUsuń
  38. shraddha jeśli tylko masz ochotę to ja zrobię atc dla ciebie podaj tylko swój temat :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje czerwcowe wyzwania gotowe do wysyłki.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje gotowe. powiedzcie mi tylko cz dobrze rozumiem , że Moje ATC to wiem - wysyłamy osobie z dołu i z góry. A tematy innych? temat osoby z dołu -wysyłamy tej osobie , a drugi zostawiamy sobie? I tak samo z osobą z góry. Czy Atc z dołu wysyłamy tej z dołu i tej z góry?i na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  41. "temat osoby z dołu -wysyłamy tej osobie , a drugi zostawiamy sobie? I tak samo z osobą z góry". Dokładnie tak.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok dzięki za informację. W poniedziałek wysyłam.

      Usuń
  42. już mam Noc dla Magdy, a pochwalę się że mam też i dla Klaudii ale tyle co skończyłam wiec foty będą później :) no wieeem, niektóre z Was mają już komplet :)) podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  43. He he - nawet wiem kto....U mnie wyskoczyło pierwsze ATC, a drugie żabka nie przepuszcza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia a może to trzeba osobno podlinkować po prostu drugi raz ?

      Usuń
  44. Dziewczyny, super prace Wam wychodzą :)
    Oj, muszę się mocno sprężyć bo jestem cały leniwy tydzień w plecy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Klaudia może już wybrać ATC dla siebie - choć kolorystyka lekko, że tak powiem ograniczona ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Misja spełniona! Wszystkie ateciaki gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest dla mnie już pierwszy Arlekin-jaki wystrojony na bal.Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ateciaki gotowe do wysyłki :) Ale fajnie było tak przygotowywać aż 7 sztuk. Teraz lecę oglądać Wasze cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja dopiero zabieram się do pracy, tak jak wspomniałam - końcem czerwca nie miałam zupełnie czasu! Ale nie może mnie tu zabraknąć ;) Pozdrawiam Was gorrąco! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger