Kawa czy herbata?

Witajcie!
Nie mogę uwierzyć w to, że czas tak szybko leci i nastał już listopad - czyli pora na moje wyzwanie. Temat łatwy i przyjemny: "Kawa czy herbata". U mnie zdecydowanie herbata:



Jako gość dołączyła do nas Urtica (dzięki jeszcze raz!), wylosowane pary prezentują się następująco:
Inka-Iwona
Magda-Carmen
Rudlis-Boei
Francesca-Klaudia
Sylwia-Urtica
Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy :)
Na wymianę możecie zapisać się w komentarzu lub dołączyć do zabawy bez wymiany.
Zapisy do 17.11. ogłoszenie par 18.11.

Dodatkowe pary (wyłonione drogą losowania):
Smile Art - maurycjusz
Mała Mi - Dobrosława
Chanya - Anna Baldwin
le petit piaf - Jadwiga M
ma.kesz - Blue Nika
Ina Leff - Marta Zaborowska

51 komentarzy:

  1. wiedziałam że będzie kolaż, Urtico - ale super!

    OdpowiedzUsuń
  2. kawowy temat dla mnie idealny! :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat super to i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny temat i witam serdecznie gościnną projektantkę- bardzo się cieszę : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyna zostawiła wybór-u mnie kawa jest przed herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja na filiżankę kawy się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, że temat Wam podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. HEjka:) wsiąkłam w Wasze wyzwania, zgłaszam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat bardzo fajny, zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowicjuszka, ale chętnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pomysł! Tylko hmm... co tu wybrać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie herbata i staję do wymianki

    OdpowiedzUsuń
  14. moja ulubiona Grupo :) ateciaki wysłane dziś, mam nadzieję, że dotrą do Was całe i zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny temat, aktualnie nie mam czasu na wymiankę i żałuję ale ATC jednego zrobiłam i wrzuciłam fotkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymianki nie są u nas obowiązkowe: )Natomiast miło oglądać fajne prace w galerii : )

      Usuń
  16. Zapisuję się :) Z wielką chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już piję herbatkę od Martyny ! Nie tylko atc ale dużo serducha do przesyłki weszło ;) dziękuję Martyno !

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo Martynie i Bogusi za piękne prace i całość....Dziewczyny- przepraszam ale moja przesyłka wyjdzie dopiero jutro....I jak mogę zdobyć adres Urtici?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz mi podać swój adres mailowy na martywa84@gmail.com ?

      Usuń
  19. Sylwia napiszę do niej żeby się do Ciebie odezwała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za śliczne ATC :) U mnie będzie ogromny problem z wyborem...kawa czy herbata...?

    OdpowiedzUsuń
  21. mam cudne ateciaki od Inki i Iwony, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wyślę jutro-a przy okazji Martyna-czy do mnie też wysłałaś?Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wszystkich wysłałam jednego dnia, kurcze powinno już dojść...

      Usuń
    2. Tak myślałam że jednego dnia-niestety jeszcze nie mam,ale może będzie spóźniona PP-co się zdarza.

      Usuń
    3. poczekajmy jeszcze parę dni, jak się nie pojawi to wyślę kolejne

      Usuń
  23. od Sylwii też już mam, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wrzucam moje atc, a po niedzieli wysyłam.
    Martyna, dziękuję za pięknego ateciaka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i od Boei już doleciało, dziękuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje paczuszki poleciały wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dostałam już piękności od Małej Mi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje też poleciały,a ja już wasze cuda mam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Magda Twoja wioślarka herbaciano-kawowa dowiosłowała do mnie :) jest prześliczna,dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już też mam :)
    Nie zdążyłam wrzucić zdjęcie :( Doba stanowczo jest dla mnie za krótka, a robienie zdjęć zawsze zostaje na sam koniec .. ale jakby ktoś chciał obejrzeć, zapraszam na bloga:
    http://pejtoon.blogspot.com/2013/12/kocham-kawe.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje kawowo-herbaciane atc z ogromnym opóźnieniem już na blogu :* I w galerii również.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger