KAWA CZY HERBATA?


Czy czujecie ten zapach? Już nie możecie się doczekać degustacji waszego ulubionego napoju? Czy  filiżanka herbatki lub kawy ma miejsce na waszym biurku i podczas tworzenia? Czy zainspirował was kolor napoju albo samotny napój do tworzenia jakiegoś projektu?
W każdym razie dylemat kawa czy herbata jest tematem nowego wyzwania.

Tutaj moja interpretacja:



Do swojej kawiarni i herbaciarni zaprosiłam także moje przyjaciółki... i tutaj ich prace:








Zapraszam do wymiany! 
Swoje prace możecie prezentować dodając link do żaby, która jest otwarta do 7 października do 23:55.
Do wymiany zapisujcie się  w komentarzach do 17 września. Następnego dnia ogłoszę pary wymiankowe.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo. Proszę trzymać się zasad oraz poinformować swoją parę o dotarciu przesyłki lub wyjaśnić, gdy okaże się, że opóźnimy wymianę.

Pozdrawiam serdecznie.




17 komentarze

Fantastyczne prace. Zapisuję się raz.

Reply

łął ! piękne prace :)zapisuję się :)

Reply

Niesamowite!
Boskie!
Jestem oczarowana!
NIe może byc inaczej, zapisuję sie na dodatkową wymiankę :)

Reply

Ozaj fantastické práce a skvelá téma! Zapisujem sa 2x ❤

Reply

Super téma, těším se na všechny ATC! zapisuji se 3x dekuji:-)

Reply

Zapraszam na kawe (albo herbate)3 osoby.

Reply

I ja :) Potrójnie :) Muszę odrobić wakacyjne straty ;)

Reply

mój pierwszy raz ;) zapisuję się 3x :)

Reply

I ja też się zapisuję, raz.

Reply

zapisuje się 1 raz dodatkowo:)

Reply

No to i do mojej herbatki (kawusi) mogą dosiąść się 3 chętne! :)

Reply

Na poslední chvíli. Zapisuji se 4x.

Reply

Żabka dawno nieaktywna, więc wrzucam w komentarz moje spóźnialskie herbaciane ATC :) http://jolazola.blogspot.com/2016/11/580-kawa-czy-herbata.html

Reply

Prześlij komentarz