S jak STYCZEŃ

Witamy Was Serdecznie.
Jesteście pewnie Silne, zwarte i gotowe na pierwsze wyzwanie ATC w 2016 roku, które będzie dotyczyło litery S i Sęk w tym, że należy zrobić własne mediowe tło.
Pewnie oblewać Was będą Siódme poty, gdy będziecie się trudziły, a Serce będzie w rozterce jaką interpretację Stworzyć? Czy podejść do tematu Satyrycznie czy Symbolicznie. Spory to Supeł do rozwiązania. Jednak, gdy już rozstrzygniecie te dylematy, Słodkie Szczęście Was zaleje i Szczęśliwe przystąpicie do pracy.
Tak więc Słowo się rzekło, robimy ATC z eS - poniżej nasze dla Was inspiracje.

ATC Klaudii to duża dawka energii i przesłanie, które ma nas motywować nie tylko w czasie wyzwania:

u Sylwii klimatyczne płatki Śniegu  - chyba to widok zza Jej okna:
Iwona pokazała jak piękna jest długa Szyja żyrafy

Zapraszamy do zabawy. 
Do wymiany można się zapisać w komentarzach pod tym postem do 17 stycznia. Następnego dnia ogłosimy pary. 
Jeśli nie chcecie się wymienić, a zrobiłyście ATC, to Swoją pracę możecie pokazać wklejając ją do żaby poniżej.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo. 
Prosimy trzymać się zasad, należy poinformować swoją parę o dotarciu przesyłki lub wyjaśnić, gdy z jakiegokolwiek powodu będziemy mieli poślizg.
Jeśli już macie parę, a nie możecie wywiązać się z zobowiązania, to prosimy nas powiadomić - znajdziemy dla Was zastępstwo.
Jeśli któraś z Was nie otrzymała pracy, to prosimy pisać na artgrupaatc@gmail.com lub zgłaszać na FB ArtGrupy.




38 komentarze

Zapisuję się oczywiście jako pierwsza ;)

Reply

Ja sie tez pisze dodatkowo :)

Reply

ja też się zapisuję i działam :)

Reply

Ja też dopisuję się do dodatkowej wymianki :)

Reply

proszę też o dodatkowe zapisanie

Reply

Ja również się zapisuję :)

Reply

Ja to nawet dwa razy poproszę o zapisanie mnie :)

Reply

Mam nadzieję, że uda mi się zdążyć na czas 😊

Reply

Mam nadzieję, że uda mi się zdążyć na czas 😊

Reply

Ja też nieśmiało poproszę o zapisanie:)

Reply

Ja też zapisuję się dodatkowo :)

Reply

Poproszę o wpisanie w wymiankę. Dwa razy chętnie :).

Reply

Kochane- po długiej przerwie spowodowanej niespodziewanymi zawirowaniami życiowymi wracam do Was i zgłaszam swój udział w wymiance! ;-)

Reply

To i ja spróbuję - zapiszcie i mnie, na początek raz ;-)

Reply

Tym razem proszę dwa razy mnie wpisać. :)

Reply

Poproszę o zapisanie 2 razy:)

Reply

Poproszę o zapisanie 2 razy:)

Reply

Nie było mnie miesiąc, ale ju wracam do zabawy i piszę się na wymianę z dwiema osobami :)))

Reply

Ja też dwa razy poproszę :)

Reply

Czy "s" jak sie zapisalam czy "s" jak spoznilam sie Dwa razy

Reply

oj... a ja jestem tylko raz wpisana...

Reply

Oj... najmocniej przepraszam, czy moja żyrafa zrekompensuje ten błąd?

Reply
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Zauważyłam, że juz jest pozmieniane :) Dziękuję :):):)

Reply

ooo żaba już nie działa? do tej pory do 10 była czynna :( to chociaż tu sobie wkleję... a co! http://muszelia.blogspot.com/2016/02/sky.html

Reply

Moje ATC tutaj: http://goga91.blogspot.com/2016/02/hawajskie-atc-dla-craftowego-ogrodka.html

Reply

Prześlij komentarz