S jak STYCZEŃ

Witamy Was Serdecznie.
Jesteście pewnie Silne, zwarte i gotowe na pierwsze wyzwanie ATC w 2016 roku, które będzie dotyczyło litery S i Sęk w tym, że należy zrobić własne mediowe tło.
Pewnie oblewać Was będą Siódme poty, gdy będziecie się trudziły, a Serce będzie w rozterce jaką interpretację Stworzyć? Czy podejść do tematu Satyrycznie czy Symbolicznie. Spory to Supeł do rozwiązania. Jednak, gdy już rozstrzygniecie te dylematy, Słodkie Szczęście Was zaleje i Szczęśliwe przystąpicie do pracy.
Tak więc Słowo się rzekło, robimy ATC z eS - poniżej nasze dla Was inspiracje.

ATC Klaudii to duża dawka energii i przesłanie, które ma nas motywować nie tylko w czasie wyzwania:

u Sylwii klimatyczne płatki Śniegu  - chyba to widok zza Jej okna:
Iwona pokazała jak piękna jest długa Szyja żyrafy

Zapraszamy do zabawy. 
Do wymiany można się zapisać w komentarzach pod tym postem do 17 stycznia. Następnego dnia ogłosimy pary. 
Jeśli nie chcecie się wymienić, a zrobiłyście ATC, to Swoją pracę możecie pokazać wklejając ją do żaby poniżej.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo. 
Prosimy trzymać się zasad, należy poinformować swoją parę o dotarciu przesyłki lub wyjaśnić, gdy z jakiegokolwiek powodu będziemy mieli poślizg.
Jeśli już macie parę, a nie możecie wywiązać się z zobowiązania, to prosimy nas powiadomić - znajdziemy dla Was zastępstwo.
Jeśli któraś z Was nie otrzymała pracy, to prosimy pisać na artgrupaatc@gmail.com lub zgłaszać na FB ArtGrupy.




38 komentarzy:

  1. Zapisuję się oczywiście jako pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie tez pisze dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zapisuję i działam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dopisuję się do dodatkowej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę też o dodatkowe zapisanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to nawet dwa razy poproszę o zapisanie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że uda mi się zdążyć na czas 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że uda mi się zdążyć na czas 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nieśmiało poproszę o zapisanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zapisuję się dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę o wpisanie w wymiankę. Dwa razy chętnie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane- po długiej przerwie spowodowanej niespodziewanymi zawirowaniami życiowymi wracam do Was i zgłaszam swój udział w wymiance! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja spróbuję - zapiszcie i mnie, na początek raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem proszę dwa razy mnie wpisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę o zapisanie 2 razy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę o zapisanie 2 razy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie było mnie miesiąc, ale ju wracam do zabawy i piszę się na wymianę z dwiema osobami :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też dwa razy poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy "s" jak sie zapisalam czy "s" jak spoznilam sie Dwa razy

    OdpowiedzUsuń
  21. oj... a ja jestem tylko raz wpisana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... najmocniej przepraszam, czy moja żyrafa zrekompensuje ten błąd?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Zauważyłam, że juz jest pozmieniane :) Dziękuję :):):)

      Usuń
  22. ooo żaba już nie działa? do tej pory do 10 była czynna :( to chociaż tu sobie wkleję... a co! http://muszelia.blogspot.com/2016/02/sky.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ATC tutaj: http://goga91.blogspot.com/2016/02/hawajskie-atc-dla-craftowego-ogrodka.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger