16. W tajemniczym ogrodzie...

Witam Was serdecznie. Kolej na moje - wakacyjne - wyzwanie ATC ;)
Temat naszych prac tym razem ma nawiązywać do książki, którą z pewnością każda z Was zna - "Tajemniczego ogrodu" Frances Hodgson Burnett. Piękny klimat tej powieści zachwyca i małych i dużych, więc sądzę, że będzie to dla Was ciekawa inspiracja :)

Zapraszam Was do wspólnej zabawy, wpisujcie się w komentarzach do 17 sierpnia, następnego dnia  połączę Was w pary :) Adresami wymieniamy się mailowo, a prace wysyłamy do końca wakacji. Jeśli praca dotarła lub czas oczekiwania się wydłuża- informujemy o tym osobę z pary.
                               Pozdrawiam Was ciepło i wakacyjnie - Bogusia, Boei.


Pary do wymiany dodatkowej:

ciocia Thyna - Dekolandia
Ania S. - Roma
Hrabinka Anna - Grażyna Słama-Ugorska
Jadwiga Kluczyńska - malwinku malwinkowo
Blue-Nika - MakaArt
Aga O. - Jadwiga Kluczyńska 
moje scrapowisko - mrumru
Mirella - Lawendowy Czas
Jamajka - MakaArt
ciocia Thyna - Aga Ga
jola_zola - Janka
Denisa Gryczova - Boei
mrumru - piaseiza
Asia R. - Jamajka
Agata - Oleander



42 komentarze

Piękny temat- nawiązanie do Tajemniczego Ogrodu; zapisuję się :)))

Reply

Ja proszę o zapisanie mnie do dodatkowej wymiany.

Lubię "Tajemniczy ogród" :)

Reply

Proszę mnie zapisać do wymianki

Reply

cudowny temat ! zapisuję się :) jeśli będzie można to podwójnie :)

Reply

Zapisuję się! Informuję, że jestem aktualnie na wakacjach i pracę wyślę po powrocie do domu.

Reply

Zapisuje się ale mój ogród będzie po moim powrocie (wrzesień)

Reply

Zapisuje się ale mój ogród będzie po moim powrocie (wrzesień)

Reply

Świetny temat, zapisuję się. :)

Reply

zapisuję się na dodatkową wymianę :)

Reply
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ten komentarz został usunięty przez autora.

A wyszło razy trzy, Jamajko :)

Reply

Zapisuję się na dodatkową wymianę.

Reply

I ja też się wpisuję w takim razie :) Zachęciłyście mnie ;)

Reply

Mła też proszę dopisać do dodatkowej wymianki. Może być u mnie posluzgz racji trwającego obecnie ogarniania chałupki po remoncie, ale ATCiaki na pewno się pojawią 😁

Reply

Niemal 25 dni do zakończenia zabawy, pokuszę się więc o zrobienie jeszcze jednej pary ATeCiaków na wymianę :)))

Reply

Aj ja poprosím o zapísanie do výmeny. Ďakujem ❤ (ATC zhotovim po 22.8.)

Reply
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Skuszę się:) Proszę o dopisanie mnie :)

Reply

Poproszę o dopisanie w ilości 2 ogrodów :)

Reply

Aj ja prosím dva razy ❤. Ďakujem ;-)

Reply

OK. Ja też razy dwa i jeszcze parę innych dziewczyn ;)

Reply

Bardzo przepraszam ale jednak nie dam rady wziąć udziału w zabawie. Proszę o skreślenie z listy.

Reply

Właśnie patrzę, że mój komentarz gdzieś zaginął. Dajcie mi szansę wymianki, proszę

Reply

Jeśli masz ochotę, Dobrusiu, to nie ma problemu- ja nastawiłam się na dwie wymiany dodatkowe, więc jeden mój ateciak może do Ciebie pofrunąć ;)

Reply

Nic nie szkodzi :) ja za swój też jeszcze się nie wzięłam :)

Reply

Dziękuję Bogusiu.. Juz Danusia. Moje scrapowisko dala mi sygnał. Tak więc do następnego razu

Reply

Prześlij komentarz