16. W tajemniczym ogrodzie...

Witam Was serdecznie. Kolej na moje - wakacyjne - wyzwanie ATC ;)
Temat naszych prac tym razem ma nawiązywać do książki, którą z pewnością każda z Was zna - "Tajemniczego ogrodu" Frances Hodgson Burnett. Piękny klimat tej powieści zachwyca i małych i dużych, więc sądzę, że będzie to dla Was ciekawa inspiracja :)

Zapraszam Was do wspólnej zabawy, wpisujcie się w komentarzach do 17 sierpnia, następnego dnia  połączę Was w pary :) Adresami wymieniamy się mailowo, a prace wysyłamy do końca wakacji. Jeśli praca dotarła lub czas oczekiwania się wydłuża- informujemy o tym osobę z pary.
                               Pozdrawiam Was ciepło i wakacyjnie - Bogusia, Boei.


Pary do wymiany dodatkowej:

ciocia Thyna - Dekolandia
Ania S. - Roma
Hrabinka Anna - Grażyna Słama-Ugorska
Jadwiga Kluczyńska - malwinku malwinkowo
Blue-Nika - MakaArt
Aga O. - Jadwiga Kluczyńska 
moje scrapowisko - mrumru
Mirella - Lawendowy Czas
Jamajka - MakaArt
ciocia Thyna - Aga Ga
jola_zola - Janka
Denisa Gryczova - Boei
mrumru - piaseiza
Asia R. - Jamajka
Agata - Oleander



43 komentarze:

  1. Piękny temat- nawiązanie do Tajemniczego Ogrodu; zapisuję się :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proszę o zapisanie mnie do dodatkowej wymiany.

    Lubię "Tajemniczy ogród" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę mnie zapisać do wymianki

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny temat ! zapisuję się :) jeśli będzie można to podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się! Informuję, że jestem aktualnie na wakacjach i pracę wyślę po powrocie do domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje się ale mój ogród będzie po moim powrocie (wrzesień)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :) ja za swój też jeszcze się nie wzięłam :)

      Usuń
  7. Zapisuje się ale mój ogród będzie po moim powrocie (wrzesień)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny temat, zapisuję się. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuję się na dodatkową wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się na dodatkową wymianę.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja też się wpisuję w takim razie :) Zachęciłyście mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mła też proszę dopisać do dodatkowej wymianki. Może być u mnie posluzgz racji trwającego obecnie ogarniania chałupki po remoncie, ale ATCiaki na pewno się pojawią 😁

    OdpowiedzUsuń
  15. Niemal 25 dni do zakończenia zabawy, pokuszę się więc o zrobienie jeszcze jednej pary ATeCiaków na wymianę :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj ja poprosím o zapísanie do výmeny. Ďakujem ❤ (ATC zhotovim po 22.8.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skuszę się:) Proszę o dopisanie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poproszę o dopisanie w ilości 2 ogrodów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aj ja prosím dva razy ❤. Ďakujem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK. Ja też razy dwa i jeszcze parę innych dziewczyn ;)

      Usuń
  21. Bardzo przepraszam ale jednak nie dam rady wziąć udziału w zabawie. Proszę o skreślenie z listy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie patrzę, że mój komentarz gdzieś zaginął. Dajcie mi szansę wymianki, proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę, Dobrusiu, to nie ma problemu- ja nastawiłam się na dwie wymiany dodatkowe, więc jeden mój ateciak może do Ciebie pofrunąć ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Bogusiu.. Juz Danusia. Moje scrapowisko dala mi sygnał. Tak więc do następnego razu

      Usuń
  23. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger