15. Alterujemy ramki

Witam serdecznie :)

Na początku chciałabym podziękować ArtGrupie  za zaproszenie mnie do poprowadzenia tego wyzwania. Jest mi niezmiernie miło z tego powodu. A więc przejdźmy do wzywania.
Lato w pełni. Czas odpoczynku, podróży i wspomnień, a jak wspomnienia to zdjęcia, a jak zdjęcia to to ramki.
Zapraszam, więc do zalterowania małej ramki na zdjęcia. Technika i styl całkowicie dowolna. Niech poniesie Was wyobraźnia i fantazja.
Ja swoją ramkę zalterowałam tak:

Osoby, które mają ochotę na wymianę ramkami, prosimy o zapisanie się w komentarzach do 2 sierpnia, następnego dnia połączymy Was w pary.
Prace wysyłamy do 24 sierpnia i tak jak do tej pory adresami wymieniamy się mailowo, a osobę z pary informujemy, czy praca dotarła lub gdy mamy poślizg.

Jestem ciekawa jakie macie pomysły na alterowanie - czekam na zdjęcia Waszych prac.
Pozdrawiam Ania


24 komentarze:

  1. Wow, super wyzwanie, ja takze zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakies rozmiary ramki? Ksztalt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkość taka, aby nie sprawiała trudności w wysłaniu pocztą, a kształt dowolny :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. W imieniu Jadzi też proszę ją zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję się i mam nadzieje że tym razem moja para sie zemną wymieni... nie tak jak w przypadku kopert :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dostaniesz, myślę, że przyczyną zastoju jest czas kanikuły :)
      .

      Usuń
    2. Mrumru- przepraszam za zwłokę- bywa ,że nie mieszczę się w terminie ...Ze względu na wyjazd( o czym piszę na moim blogu) i napięty czas nie skontaktowałam się z Tobą...Bywa ,że po czasie ale moje pary wymiankowe zawsze otrzymywały przesyłkę...Prawda dziewczyny????Informację zostawiłam Ci na blogu.

      Usuń
    3. Aniu- ramka przepiękna!!!!!

      Usuń
  7. oczywiście ja też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja, ja! Ja sie zapisuję na wymiankę cudownych rameczek (inspiracja cudowna) :)
    A za Sylwię-eR ręczę swoją głowa :)
    U mnie tez poslizg jest w wymiankach a to za sprawą remontu w domu. Ja z dziecmi "na wygnaniu" jestesmy. Ale juz powoli remont zbliża sie ku końcowi (w przyszłym tygodniu powinniśmy się już spowrotem do domu wprowadzac). Wiec jak tylko wszystko rozpakujemy, zabieram sie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja! ja też chcę się powymieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętna do wymiany!
    Sylwia-eR - najprawdziwsza prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zapisuję się do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger