12. Kwiat jednej nocy

Czas na kolejne wyzwanie i tym razem mam przyjemność ponownie zaprosić wszystkich chętnych do zabawy.
Pomyślałam sobie, że skoro kolejna cudowna pora roku zbliża się do nas wielkimi krokami, to warto wspomnieć o niezwykłej nocy, która otwiera przed nami całe dobrodziejstwo nadchodzącego  lata... Noc, która jest świętem światła, czarów, magicznych rytuałów, poszukiwań szczęścia w miłości lub fortuny... Pojawiają się różnorakie dziwadła i straszydła: dziwożony, topielice, wiedźmy i czarownice, aby ustrzec się przed ich złymi mocami, dobrym sposobem były skoki przez ognisko. Tańce, puszczanie wianków to rytuały bez, których ta noc nie może się obyć a wśród jeszcze wielu innych obyczajów ważnym elementem są zioła o różnorodnym znaczeniu i działaniu. Wielu jednak marzy się ten szczególny kwiat, kwiat jednej nocy.... Ja chyba już  go znalazłam a właściwie moje wyobrażenie o nim:


Zapraszam do sobótkowego szaleństwa, zioła, światła, magiczne i miłosne zaklęcia, woda, różnorakie widziadła, zjawy i duchy... wszystkie chwyty dozwolone ;)
Mam nadzieję, że moja inspiracja zachęci Was do wzięcia udziału  w wyzwaniu.
Do zainspirowania Was zaprosiłam naszą koleżankę Sylwię-eR, która przygotowała takie  nietuzinkowej urody kwiaty.


Kto spoza grupy, ma ochotę wziąć udział w sobótkowych rytuałach, prosimy o "puszczenie wianka na wodę" pod postem do 17czerwca,
następnego dnia wyłowimy pary do wymiany :)
Adresami wymieniamy się mailowo, prace wysyłamy do 30 czerwca, jeżeli praca dotarła lub czas oczekiwania się wydłuża informujemy o tym osobę z pary.
Pozdrawiam
Basia vel  Lawendowy Czas

Łańcuszek wymiany - druga grupa:


19 komentarzy:

  1. Och Basiu... temat wspaniały choć niełatwo będzie sprostać, ale z Waszymi fantastycznymi inspiracjami jakiś pomysł mi zakwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cuudowny temat i inspiracje😊, oczywiwiscie zapisuje sie i pozdrawiam z Krainy Kwitnących Roz😊

      Usuń
  3. Kwiat jednej nocy... Nocy Kupały...I takie piękne inspiracje...
    Dołączam do dodatkowej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak mnie ten temat oczarował że zapragnęłam spróbowac swoich sił w atc :) dopisuje sie :) moze to bedzie mój nowy nałóg ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie spróbuję czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem od Was uzalezniona ! ;-) oczywiscie zapisuje sie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez zgłaszam swoje uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie mam połączenie i zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. linkujemy je jeszcze przed wymianką? pierwszy raz biore udział i troche nie wiem :) i czy wysyłamy po jednej karcie czy kilka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mozemy linkować przed wymianką ,a wylosowanej koleżance wysyłamy 1 egzemplarz

      Usuń
  10. wchodziłam tu kilka razy, ale nie wiedziałam że chodzi o ATC- zapisałabym się :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger