5. Bez kleju

Witajcie w kolejnym miesiącu z ATC :)
Zanim oddamy "głos" Siwce trochę organizacyjnych spraw.
Ponieważ mamy informacje od uczestniczek poprzednich zabaw o nie zrealizowanych wymianach, musimy ograniczyć możliwość udziału w kolejnej wymianie osobom, które z nich się nie wywiązały.
Pamiętajcie, że choć to tylko zabawa należy dotrzymać terminu wysyłki lub poinformować o poślizgu osobę ze swojej pary, można tutaj dodać komentarz informując Nas, że pracę wykonacie, wyślecie... chociaż tyle...
Bardzo Was prosimy o przemyślane podjęcie wyzwania - a przede wszystkim o kontakt - w razie różnych nieprzewidzianych niemocy ;)
********************************************************************************** 

Hej!

Nadeszła wiosna, czas na nową wymianę ATC! Tematem majowym będzie... ATC bez kleju! Temat dowolny, jedynym wymogiem jest brak kleju- można zszywać, przybijać, zaszywać dodatkowe elementy lub...namalować coś samemu, postemplować, co tylko przyjdzie Wam do głowy!

Moje ATC:






Lista wymiany ArtGrupy:

Anika - Martyna
Boei - Sylwia eR
Francesca - Blue Nika
Iwona - Carmen
Magda - Inka
Siwka - Klaudia Gr
Jeśli chcecie wziąć udział w naszej zabawie, zostawcie komentarz pod postem do 17 maja i stwórzcie swoje ATC. 18 maja ogłosimy pary wymiankowe. Ogłoszone pary adresami wymieniają się przez e-mail. ATC staramy się wysłać do końca maja.
Po otrzymaniu ATC należy poinformować osobę z którą jest się w parze, że przesyłka dotarła.
Jeśli ktoś się zapisał, a okoliczności sprawią, że jednak nie może wziąć udziału w zabawie, to bardzo prosimy o informację na nasz adres mail: artgrupaatc@gmail.com.
Ogłoszone pary adresami wymieniają się przez e-mail
==========================================================
Wymiana nie jest obowiązkowa.
Wstawcie swoją prace przez naszą Żabkę tak, żebyśmy mogli zobaczyć Wasze prace.

Oto pary (jeśli coś pomieszałam, proszę, zgłaszajcie od razu komentarzem):

Siwka- Jadwiga M
Bożenka- PaNaKo
Denisa Gryczova- mandarynkowa
Martuszka- Dobrosława
Ania S- Lawendowy Czas
Agata- Dekolandia
marysia- le petit piaf
Aneta W- Muszelia
Janka- Małgorzata Kozioł

Prosimy o meldowanie o otrzymaniu ATC , można też dać znać, że swoje się wysłało. Taki komentarz to najlepsza informacja i dociera do wszystkich zainteresowanych, a nam pomaga utrzymać porządek.







59 komentarzy:

  1. Ciekawy temat- zapisuje się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Juhuuuuuuu - podoba mi się temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat i piękne prace!!A jak Siweczko z taśmą washi????

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi ladies, very tempting topic. I love the idea of non glue atc.Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Please, write me an email with your address. I´ve got two atc´s for you to choose from. Denisa G
      denisa.hybl@seznam.cz

      Usuń
  6. To dopiero jest temat :) Proszę o zapisanie i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, cała Siwka, wspaniałe Atc z takim warsztatem mediowym!
    Piszę się na to.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. hej jesteśmy wymiankową parą podaj swój adres na agawuj@10g.pl.

      Usuń
    2. Hej czekam na Twój adres do wysyłki na agawuj@10g.pl

      Usuń
  9. Wspaniałe wyzwanie i rewelacyjna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna inspiracja! Kwietniową wymianę przegapiłam, więc teraz od razu proszę o dopisanie do listy i biorę się za pracę :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się dopisuję do wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no to ja też poproszę, chyba jeszcze zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chetnie bym sie dopisala, jezeli moja polowa wyslalaby ATC i na Slowacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Janeczko,że nie jest to chyba przeszkoda : )

      Usuń
  14. ja też się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomocy! Gdzie znajde ogloszone pary? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janko w związku z tym ,że nie wszyscy ,którzy biorą udział w wymiance wywiązuja się tak jak trzeba....Chcemy ogłosić pary osób,które bawią się zgodnie z regułami bloga.
      .Wysłałyśmy wiadomości do dziewczyn, których prac nie widziałyśmy podlinkowanych żabką,zaglądałyśmy też na ich blogi czy opublikowały prace..Cierpliwości prosimy...Chcemy żebyśmy wszyscy ( wszystkie) były zadowolone z wymianki.Przepraszamy,że to dłużej trwa : )

      Usuń
    2. Oki, dziekuje bardzo za odpowiedz :)

      Usuń
  16. Dziewczyny, czy mogę przykleić napisy wycięte ze starej książki na gesso lub glossy akcent? To się będzie liczyło, że bez kleju? Bo jak tak, to już mam 3 sztuki, tylko najpierw pociapałam, a potem zaczęłam się zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu proszę o kontakt na lawendowyczas @ gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też zapytam: podklejenie naszego "tyłu" grupy też odpada (zwykły klej, tylko tył z podpisem)? Wyjątkowo upaćkałam moje ATC, ale Siwko - zafundowałaś mi fantastyczną i odprężającą dawkę mediów!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, tył to już można :D, cieszę się!

      Usuń
    2. Haha, a już się bałam, że takiego upaćkańca dam :)

      Usuń
  19. moje ATC już w drodze do Martuszki ( i nie tylko)

    OdpowiedzUsuń
  20. I´ve sent my atc to Mandarynkowa today :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny - ktoś mi odpowie? Bo nie wiem, czy robić nowe, czy takie z glosy zostawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tam uznała, ale to nie moje wyzwanie ;)

      Usuń
    2. ogólnie to nie za bardzo... wiele osób używa glossy jako kleju

      Usuń
    3. Ok, dzięki, będą zszywki.

      Usuń
  22. Otrzymałam cuda od Martuszki .Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  23. melduję wysłanie do lawendowy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam przesyłkę od Denisy (cudo-cudo-cudo!) i wysłałam jej dzisiaj swojego ateciaka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. melduję , że wczoraj wysłałam atc do le petit piaf

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałam przesyłkę od Dobrusi :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uprzejmie donoszę, że odebrałam ATCiaczki od Marysi i swoje też już wysłałam. Posta podlinkuję jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje ATC poszło dzisiaj do PaNaKo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. To i ja doniosę, że wczoraj wrzuciłam list do skrzynki adresowany do Muszelii :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I´ve received stunning atc from Mandarynkowa today :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję le petit piaf za przepiękne ątc:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Otrzymalam dzisiaj ATC od Malgosi :) Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  33. moje już dotarło, cierpliwie czekam na moje cudeńko po przejściach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger