Notesy, notesiki, skrapuszka....

Witam serdecznie w ten jakże sympatyczny dzień tygodnia jakim jest piątek :)
Nie dość, że piątek, to jeszcze 25 - ego czyli dzień dodatkowych  propozycji zabawy, twórczej aktywności i oczywiście możliwości wymianki dla chętnych :)

Zapraszam Was do stworzenia małego notesu, notesika czy skrapuszka - całkiem malutkiego - o maksymalnej wielkości 10 x 15 cm.

Uznałyśmy, że wspaniale byłoby posiadać na biurku lub nosić w torebce (i zerkać raz po raz) na notesik wykonany przez koleżankę blogowiczkę - prawda?

Nie martwcie się brakiem bindownicy - można okleić gotową bazę - gotowy notes.
Notesik można również wykonać oklejając karteczki samoklejki- zwane post-it.

Czy jest ktoś chętny?

Jeśli masz ochotę nie tylko pokazać notesik w galerii - a gorąco zapraszamy....

to może również zapiszesz się na wymiankę?

Zaprosiłam niezwykle zdolne dziewczyny z blogów, które bardzo chętnie odwiedzam i podziwiam do  stworzenia  kwietniowych  inspiracji.

Oto przedstawiam - choć pewnie dobrze znacie :
 Madlenię - i  jej  piękny  notesik - kulinarny  zapiśnik  na cudowne  receptury



Madlenia  przygotowała dla nas też cudownie ozdobione, wyrywane karteczki na zapiski:



Grażynkę z jej materiałowo szydełkowym  cudeńkiem:



oraz Oribellę - z pięknym, romantycznym, iście kobiecym maleństwem:




i  mój - Sylwii-er  notesik:



Osoby  chętne  do  wymianki  proszę  o  wpisanie  się  pod  tym  postem do  dnia  30  kwietnia.
W  dniu 1 maja  podamy  losowo  wybrane  pary  do  wymianki.
Do 10  maja  wysyłamy  wylosowanej  osobie  swoją pracę.
Powtarzam - jeśli  nie  masz ochoty na  wymiankę, a zrobiłaś  pracę, chętnie zobaczymy ją w żabce : )
Zapraszam : )
                                                                            &

Dziewczyny podaję  listę wymiankową:

Iwona- Oribella
Carmen- Karteluszki  Reni
Blue-Nika-Ma.kesz
Inka- Grażyna
Ania Baldwin- Ludkasz
Boei- Marysia
Martuszka- Agata
Bożenka- Ewa  Kwiatkowska
Sylwia-Panako
Sylwia-Lawendowy Czas

Ja wymieniam  się  dwa  razy- gdyż  zapisanych  osób  było  19 : )
Adresami wymieniamy  się  we  własnym  zakresie, a  wykonane  prace  wysyłamy  do 10  maja.
Udanego  tworzenia! Sylwia


30 komentarzy:

  1. Ja pierwsza do wymianki chętnie się ustawiam i czekam na Was...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaa! ja chcę notes, notesik.. ja uwielbiam mieć notesy - dużo ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. aach zachwycam się każdym z nich - wszystkie mogłyby być na moim biurku! świetne przykłady dziewczyny zrobiłyście, radosne i wiosenne !

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też ustawiam się w kolejce po notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne! trudno nie ustawic sie w kolejce! Oczywiscie zustawiam sie w kolejnece wymiankowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chce się wierzyć, że są takie maleńkie! Cudne ;)
    Wezmę udział w wymianie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ze strachem w oczach po przepięknych inspiracjach naszych gości i Sylwii,też się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracje genialne! Zaryzykuję i też zgłoszę się do zabawy :) bo ostatnio ten temat pochłaniał moją uwagę... i proszę jak znalazł motywacja i instpiracja jak na zawołanie - pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wspaniałe inspiracje sā nie lada pokusā do udziału w wyzwaniu, wiec ulegam i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne inspiracje !!! proszę o zapisanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To może i ja ustawie sie w kolejce do wymianki :)
    A dzieła przedstawione godne są zachwytu

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, uwielbiam notesy :)<,

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Wasze wyzwania-wymianki i oczywiście się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam skrapuszka. Zapisuje się z chęcią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się na wymiankę notesikową z miłą chęcią zapisuję, bo uwielbiam robić notesiki, notesy itp. :) Pozdrawiam!
    http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja się wpisuję i dziękuję za gościnę i miłe słowa:) Znaleźć się w takim gronie to dla mnie zaszczyt:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja i ja też chcę!! Dziękuję za zaproszenie,emocje i wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. : * Dziewczyny- dziękuję ślicznie Wam Wszystkim : ) Bardzo się cieszę,że bawimy się razem : )

      Usuń
    2. wszystko gotowe :) Sylwiu proszę o kontakt lawendowyczas@ gmail.com :)

      Usuń
  18. Mój notesik już gotowy :) Marysiu, proszę o kontakt na maila: boeimałpaonet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Sylwio, jeśli można dopisać się na końcówkę, bo przegapiłam wszystko.
    A widzę, że nie do pary się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Ci Sylwio pięknie za zaproszenie, to dla mnie wielkie wyróżnienie móc pokazać moje prace i inspirować w tak wspaniałym gronie :). Dzięki wielkie Dziewczyny za wszystkie miłe słowa :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja to bym chciała wszystkie te notesy! ale mam od Grażynki wydziergany, prześliczny i ma grube kartki - można będzie szaleć :))
    dzięki dziewczyny za taki odzew i inspiracje i wspólną zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  22. dostałam wspaniały notes od boei - dziękuję bardzo !!!
    a mój notes jest tutaj:http://mania-dzialania.blogspot.com/2014/05/spozniony-notes.html
    przepraszam za spóźnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zdążyłam dodać do żaby, mój notes: http://chabrowa.blox.pl/2014/05/Zapamietaj.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger