4.Kolorowy tryptyk

Cześć,

Lubicie bawić się kolorami? Ja bardzo :) Dlatego w kwietniu  zapraszam Was do podjęcia wyzwania - tryptyk w kolorze. Stwórzcie 3 ATC w różnych kolorach, jednak stanowiących całość, kontynuację historii/tematu. Możecie stworzyć pojedyńcze karty lub skomplikowane składane ATC. To wszystko zależy od Was.

Do kwietniowego wyzwania zaprosiłam dwie utalentowane dziewczyny, których Ateciaki są prześliczne.
Przedstawiam Wam moich gości Anię i Marysię

Ania Rogalska  Annar
i jej piękne kolorowe ateciaki skrywające piękny cytat



Marysię Mania dzialania
metaliczne i piękne ateciaki, dalej nie mogę napatrzeć się na to cudowne tło



oraz piękna Kobieta o kilku twarzach

i moje ateciaki, pastelowe ale w deszczu :)



Lista wymiany ArtGrupy:
Anika - Klaudia Gr
Boei - Martyna
Francesca - Sylwia eR
Iwona - Siwka
Magda - Blue Nika
Carmen - Inka

Jeśli chcecie wziąć udziała w Naszej zabawie, zostawcie komentarz pod postem i stwórzcie swoje ATC. 
Wymiana nie jest obowiązkowa.
Wstawcie swoją prace przez naszą Żabkę tak żebyśmy mogli zobaczyć Wasze prace.

Tak jak pisałam wcześniej (zasady wymiany) w tym miesiącu mamy łańcszek.
Lista wymiany uczestników zabawy - łańcuszek, czyli Aneta W wysylka do Anna Baldwin, Anna Baldwin wysylka do Martuszkat itd....kończymy Marysia wysyłka do Aneta W :-)

Aneta W
Anna Baldwin
Martuszka
Denisa Gryczova
Dobrosława
Agata
Bozenka
Jadwiga M
Marysia
Ania S
Ina Leff
PaNaKo
Marysia

 Marysia wymienia się 2 razy :)
********************************************************************************
Zasady wymiany:
Wpisujemy w komentarz chęć udziału w wymianie do 17 kwietnia 2014 r,następnego dnia zostanie ogłoszona lista wymiankowa. W tym miesiącu chciałam Wam zaproponować łacuszek, czyli tworzymy listę przez dopisywanie się przez kolejne osoby :)
  Proszę o wymianę mailową adresów ze swoimi parami. Do 30 kwietnia bardzo proszę o wysłanie swojego ATC do rozlosowanej pary. Gdybyście z jakiegoś powodu,  mimo wcześniejszej deklaracji,  nie mogli wysłać/zrobić pudełeczka bardzo proszę o wiadomość na maila (pomożemy ;-) ).

*********************************************************************************
Zapraszam do zabawy! 


36 komentarze

Super prace i pomysł. Zgłaszam się do zabawy :)

Reply

oczywiscie wpisuje sie na liste wymiankowa :)

Reply

Dziewczyny piękne prace zrobiłyście. Aż chce się tworzyć ;) i oczywiście zgłaszam się do zabawy.

Reply

Piękne tryptyki! Oj dumać będę nad tym tematem.

Reply

Hi ladies, I´d like to join the swap. Love what you did. Great inspiration.

Reply

Cuda zrobiłyście dziewczyny, Przyłączam się do zabawy.

Reply

Ja również chętna na wymiankę

Reply

Ja tez poproszę o dopisanie.Zgłaszam się. Tryptyki super, najbardziej mi się podoba ostatni- deszczowy. Pozdrawiam

Reply

i ja się stawiam na wyzwanie

Reply

to ja dopisuję się do wymianki dwa razy - mam w końcu dwa tryptyki:)

Reply

ja też się dopisuję do wymianki:)

Reply

Aniu, fantastyczny temat i rewelacyjne interpretacje, uwielbiam każdą z nich!

Reply

Dziękuję :) temat jest bardzo wdzięczny.

Reply

Hi, I didn´t find my name in the swap list. May I join?

Reply

Denisa - gdzie ty się schowałaś? zaraz się tym zajmiemy :)

Reply

Denisa I am so sorry for mistake. Now you on the list, thank you & have nice time

Reply

zmiany wprowadzone - przerpaszam za zamieszanie :/

Reply

Przespałam termin zapisów (nie wiem jakim cudem ?!) Ale z chęcią poczynię jakiś tryptyk i pobawię się z Wami bez wymianki. Pozdrawiam!!!

Reply
Ten komentarz został usunięty przez autora.

hej. podaj adres agawuj@10g.pl

Reply

Hi Dobroslawa, please email me your address. I´ve got my atc´s for you ready to post. Thanks.
denisa.hybl@seznam.cz

Reply

Dziewczyny mam dwa wolne tryptyki. Może któraś jest chętna na wymiankę?

Reply

Hej, mam pytanie. Swojej parze wysyłamy cały trypyk czy tylko jedną część?

Reply

TY wiesz, ze jeden jest mój? ha ha ha W tygodniu wysyłam swoje.pa

Reply

Tak wiem :) ale tak się rozpędziłam, że więcej zrobiłam niż potrzebuje :)

Reply

Klaudia-dla mnie tryptyk to całość-jedna część to tylko ATC.

Reply

Carmen, dla mnie też ale wolałam się upewnić ;)
Aniu, Twoja przesyłka dotarła.

Reply

Muszę,muszę tu napisać,że MałaMi zrobiła mi niespodziankę - otrzymałam część tryptyku z konikiem morskim - zupełnie nadprogramowo :) dziękuję serdecznie.

Reply

Prześlij komentarz