Alterujemy pocztówkę

To już 25 ? to czas na nowe wyzwanie, dzisiaj zapraszamy Was wspólnie z Martuszką do zabawy w przerabianie kartki pocztowej, koniecznie z widokiem miasta, miasteczka, miejscowości w której mieszkacie, ewentualnie widokówki z wizerunkiem bliskiego sercu miejsca.
Można użyć wszystkiego co Wam podpowie może sama kartka - co z nią zrobić? powycinać i stworzyć własną wersję, a może dodać do niej to i owo ? może podmalować?
Posłuchajcie Martuszki:
"Uwielbiam nadawać przedmiotom nowe życie. Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy Inka zaprosiła mnie do stworzenia inspiracji w temacie "Alterujemy pocztówkę". Widokówki, trochę papieru, pasta strukturalna, wycinanki, kwiatki i kawałek wstążki. Tak oto powstały dwie pocztówki. Jedna w vintage-owym stylu. Druga prosta, wręcz minimalistyczna. Mam nadzieję, że te prace natchną Was do tworzenia."




 
Właśnie o to chodzi - poszukajcie widokówek i zróbcie je "po swojemu" :) zobaczycie jaka fajna zabawa - ja też pozwoliłam sobie pociąć kartkę zakupioną podczas jednodniowego pobytu w Cieszynie i potraktować ją troszkę inaczej oto wersja przed i po:


Łyk inspiracji już za nami :) zapraszamy do pokazania miejsc, w których żyjecie, z których pochodzicie, szukajcie w kioskach, na pocztach a może w szufladach ... a potem niech się alteruje!!!

Oczywiście zapraszamy nie tylko do pokazania swoich interpretacji ale również do wymiany, będzie ciekawie poznać się bliżej.
Zapisy trwają do 31 marca, proszę zgłaszać chęć udziału w komentarzu pod postem.Pary ogłosimy 1 kwietnia, a do 10 kwietnia wysyłamy kartki do osoby z pary.

Lista wymiany pocztówkowej - wg kolejności wpisów ułożona :
  1. Lawendowy Czas - Dobrosława
  2. Boei - Martuszka
  3. Carmen - Bożenka
  4. Ania S - Inka
  5. Le Petit - Agata
Wymieniamy adresy do wysyłki mailowo :) 


18 komentarzy:

  1. rewelacja! zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł! Wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasze inspiracje dziewczyny są tak zachęcające,że muszę spróbować alterowania-to dla mnie zupełna nowość,ale chętnie się z nią zmierzę-podoba mi się takie tworzenie czegoś,czego nie umiem :) zapiszcie mnie do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się czuję zainspirowana,że ho, ho.teraz tylko dopaśc odpowiednia pocztówkę- jak zdobędę pewnie też się skuszę i wpiszę w osobnym komentarzu: ) Świetne prace dziewczyny : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się - już mamy nawet wakacyjny klimat - uuuh morze.. :) świetnie- bardzo się napaliłam i nic tylko bym pocztówki masakrowała.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. to znaczyło, że wpisuję się do wymiany - bo kartkę z Katowic już nabyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka, przewiduję, w takim razie że Katowice zostaną zalterowane na wiele sposobów, już się cieszę na efekty, ja machnęłam już jedną ale mam ochotę zrobić coś jeszcze ze współczesnym widokiem :)))))

      Usuń
  9. Centralna Polska też pięknymi widokami stoi, więc i Płock dołączy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie spróbuję wiec sie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja pocztówka dziś wysłana do Bożenki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Katowice lecą do Ani S ! od Ani już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, nie zdążyłam wkleić swojej pocztówki, ale i tak polecą

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger