Wymiankowe pary - '' W Krainie Czarów"

Witam  serdecznie  w  ten  letni wieczór.
Podaję pary  wymiankowe do  aktualnego  wyzwania.
Parę  dziewczyn z ArtGrupy   nie  potwierdziło  co prawda chęci  do zabawy ale  założyłam, że pamiętają : )


Iwona Create-Mia  Decora (gość)      Anna  Baldwin- Blue Nika
Rudlis- Magda                                           Kaja M- Le petit piaf
Carmen- Klaudia Gr                               Dobrosława-Imaginaris
Inka- Martyna                                           Frezja-Małgorzata  Kozioł
Francesca- Boei                                               Anek 73-  Agata
                                                                        Smile-Art-  Michalina
                                                                        Amlai-  Sylwia-er


Pozdrawiam- Sylwia er-  miłego  tworzenia : )

P.S  Frezjo-  gdyby  Małgosia  Kozioł nie  decydowała  się  na wymiankę  z  powodu odległości-  Inka  lub  ja  chętnie  się  wymienimy : )

20 komentarze

ok, dziekuje :) ide kontaktowac sie z Malgorzata :)

Reply

Zagapiłam się, ale to nic, zrobię dwa Atc i może znajdzie się jeszcze para na wymiankę:)

Reply

ma.kesz ja jestem chętna do wymiany,jeśli Ci odpowiada mój ateciak,to proszę o adres.

Reply

Pamiętamy, Sylwia, pamiętamy;)

Reply

I ja się spóźniłam... Ale ateciaki zrobiłam dwa, jakby ktoś chciał ;)

Reply

hmm, dziewczyny, ja 4 dni temu napisalam do Malgorzaty, ale jeszcze mi nie odpowiedziala....a przesylki ode mnie ida 7 dni, wiec nie wiem czy zdaze przed uplywem wyznaczonego czasu...

Reply

mam cudne atc (i przeuroczy drobiazg) od Inki a swoje ateciaki dziś wysłałam :)

Reply

Frezjo- napisałam do Ciebie maila- na adres,który znalazłam na Twojej stronie- sprawdź proszę : )

Reply

Dziś zawitała do mnie Alicja od Sylwii-dziękuję :)

Reply

frezjo wyslyłam adres do Ciebie na pocztę byłam na urlopie bez dostępu do neta (nie wszystko zawsze jest idealnie):)

Reply

Bardzo się cieszę,że Carmen i Iwonka już mają - czekam na resztę informacji : )

Reply

Ja dzisiaj dostałam- cudowne:) Bardzo dziękuję!

Reply

Dobrze wiedzieć Bogusiu : )

Reply

Rozumiem,że Małgosia i Frezja się umówiły- tak przynajmniej wynika z konwersacji (na tym blogu..)
Szkoda,że dla odmiany Frezja nie dała nam znaku
od siebie.

Reply

przepraszam, nie bylo mnie 3 dni na internecie..juz napisalam maila do Sylwii :) sie wymienilysmy adresami i jutro wysylam. przepraszam, moj wyjazd nie byl zaplanowany i nie mialam jak uprzedzic..:(

Reply

Ja już po wymianie mailowej z Kają - ATCiaki wysyłam jutro, bo właśnie wróciłam z wakacji :-)

Reply

Prześlij komentarz