"Podniebne loty" - dodatkowe wyzwanie

Witam was bardzo serdecznie. Dziś 25 lipca,czas więc na dodatkowe wyzwanie wymiankowe. "Podniebne loty"-to temat mojego wyzwania. Stwórzcie ATC na którym znajduje się COŚ latającego. Czy to będzie samolot,czy balon,pegaz czy motyl,jednym słowem ,wszystko co lata mile widziane. Dodatkowych wytycznych nie ma ,więc można poszaleć z wyobraźnią.Chętnych do wymiany ATC, proszę o zgłoszenia w komentarzach, termin zgłoszeń upływa 31 lipca. A 1 sierpnia podam wymiankowe pary. zachęcam was do stworzenia podniebnych prac-Francesca

                        A to moje podniebne ATC ze sterowcem















                      Drogą losowania zostały wyłonione następujące pary:

Asia            -               Jagódka
Smile-Art    -               Kaja M
Carmen Krystyna   -  Iwona create
Klaudia-Gr  -               Francesca
Anek73-                      Ina Leff
Martyna  -                   Magda(Papierowy pokój)
Frezja   -                       Inka z Klonowej
le petit piaf -                Blue-Nika
Boei    -                        Anna Baldwin
Małgorzata Kozioł-     Dobrosława
Sylwia-eR   -                Agata
ma.kesz   -                   Francesca
Na wykonanie ATC macie czas do 15 sierpnia ,natomiast wysyłamy do 17 sierpnia.
Adresami można wymienić sie przez portal S.P. lub drogą meilową. Mój mail jest na moim blogu. Życzę wam przyjemnego tworzenia podniebnych prac. Pozdrawiam Francesca.

41 komentarzy:

  1. Ale praca, ale temat- ja z największą przyjemnością się zapisuję: )

    OdpowiedzUsuń
  2. No, tym razem nie spóźniam się i z chęcią zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sterowiec jak żywy ;) ja też coś latającego zrobię! się piszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chce polatać i się wymienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna i praca i temat:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też przyleciałam, aby się zapisać :) Sterowce rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja dołączę z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja! Już nawet mam pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Loty to coś w sam raz dla małego wróbelka :-) i ja się piszę, a co tam!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ja też poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też z miłą chęcią się dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jestem i zapisuję się .

    OdpowiedzUsuń
  14. ATC mam w połowie zrobione, więc się zgłaszam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny ,bardzo się cieszę że spodobało się wam wyzwanie i jesteście chętne na wymiankę,może ktoś się jeszcze skusi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja już przyszłam polatać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli ktoś korzysta z Firefoxa, to linkowanie będzie nieprawidłowe - w każdej innej przeglądarce jest OK :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę i mnie dopisać do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ha, jak zdazylam to ok, a jak nie, to nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapomniałaś o mnie?Może Krystyna to ja-Carmen?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny -napatrzeć się nie mogę na te wasze cudeńka! Jestem pod wrażeniem interpretacji tematu. Pozdrawiam i ślę buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że po terminie, ale zgłoszę się następnym razem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Francesco, Twój ateciak już u mnie jest. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sylwia. Dzieki za Twojego ATCiaka. jest jeszcze piękniejszy w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  25. Blue-Nika, dziękuję za ATciaka - jest piękny! Twój powinien wkrótce "dolecieć". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu dzięki za Twoje małe dzieło , Walizeczka jest rewelacyjna!
    I dziękuję Iwonce za jej wspaniały Cyrk Montyego

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger