Podsumowanie czerwcowego łańcuszka :)

Już jutro nasze nowe wyzwanie, a ja chciałam jeszcze nacieszyć oczy wszystkimi ATC-iakami
które powstały w czerwcu. Nacieszyć również Wasze oczy ;))
Jeśli czyjejś pracy brakuje piszcie proszę -było tego zbierania przez calutki miesiąc,oj było!
I nie powstałaby nasza galeria gdyby nie pomoc Carmen, która skrzętnie i regularnie zapisywała każde pojawiające się w naszym łańcuszku ATC - ślicznie dziękuję za pomoc - potem już tylko wystarczyło umieścić je w jednym miejscu i ....
można spędzić kilka chwil sam na sam z 53 zdjęciami -ta kolekcja to Wasza (nasza) zasługa i praca - WSZYSTKIM serdecznie dziękuję za wspólne tworzenie ! Inka




Galeria znajduje się na Pinterest 

Pozwoliłam sobie dodać ATC Shradhy , która nie zdążyła się zapisać do zabawy,mam nadzieję,że
chętnie rzucicie okiem na dwa atc więcej ;)

3 komentarze:

  1. popatrzyłam na wszystkie atc i jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także z przyjemnością oglądam cały łańcuszek-świetne prace zrobiłyśmy-łańcuszek bogaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująco! :)
    Świetna praca, Dziewczyny, jesteście wielkie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger