ART JOURNAL: WYZWANIE NR 5.

Hej Kochani!

Tym razem mam dla Was bardziej złożone wyzwanie: monochromatycznie i/lub symetrycznie.
Można odnieść się zarówno do kolorystyki - wykorzystać odcień jednej barwy. 
U mnie akurat czerń. Można też stworzyć wpis oparty na symetrii. U mnie potraktowana "na oko" równowaga i zgodność między poszczególnymi elementami jakiejś całości. Można również spróbować i wykorzystać te dwa motywy w jednym wpisie. 
Mam nadzieję, ze zbytnio nie namieszałam. Udanej zabawy Wam życzę!





Jeśli macie ochotę przyłączyć się do zabawy i chcecie pochwalić się swoimi wpisami, to możecie to zrobić dodając do żaby link prowadzący do Waszego postu z wpisem.

Pozdrawiam Was i zapraszam do tworzenia.
Monika Huculak - Kolorowy Ptak
______________________________________________________________________________

Żaba dla Art Journalowych wpisów będzie otwarta do 24 grudnia 2017 roku.
You can send your crafts by using InLinkz, which is open till 24th  December till 11:55pm.

Dla najbardziej wytrwałych żurnalowiczek na koniec roku niespodzianka!

Jeżeli chcecie mieć szybki dostęp do wszystkich wpisów w 2017 roku, to klikajcie na zakładkę Art Journal w górnym menu, możecie również wstawić na swoim blogu nasz banerek i podlinkować go do zakładki Art Journal. 





2 komentarze:

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger