ART JOURNAL: WYZWANIE NR 3.

Witajcie,
przede wszystkim chcę serdecznie podziękować za zaproszenie do niezwykłej grupy twórczej! 
To dla mnie tym bardziej szczególne, gdyż Art journal jest dla mnie całkiem świeżym tematem.
W głębi duszy jednak czułam, że tylko czekał na odkrycie. Dzięki niemu skosztowałam zupełnie nowego artystycznego świata. Niby taka mała i niepozorna forma, a jednak we mnie coś się zmieniło. Rozwinęłam skrzydła i szykuję się do lotu…
Chciałabym, aby tematem mojego wyzwania stały się dla Was SKRZYDŁA (WINGS). Piękne, majestatyczne, które symbolizują wolność i szczęście. Ich subtelność, a jednocześnie siła sprawiają, że można wzbić się nad wyżyny i szybować w przestworzach.
Mam nadzieję, że mój wpis porwie Was do działania.




Jeśli macie ochotę przyłączyć się do zabawy i chcecie pochwalić się swoimi wpisami, to możecie to zrobić dodając do żaby link prowadzący do Waszego postu z wpisem.
Pozdrawiam cieplutko
Ola Ziomek - Ikemo
____________________________________________________________________________

Żaba dla Art Journalowych wpisów będzie otwarta do 24 grudnia 2017 roku.
You can send your crafts by using InLinkz, which is open till 24th  December till 11:55pm.

Dla najbardziej wytrwałych żurnalowiczek na koniec roku niespodzianka!

Jeżeli chcecie mieć szybki dostęp do wszystkich wpisów w 2017 roku, to klikajcie na zakładkę Art Journal w górnym menu, możecie również wstawić na swoim blogu nasz banerek i podlinkować go do zakładki Art Journal.





2 komentarze:

  1. Wyborna inspiracja dla tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny temat, uwielbiam wolnosc! Sprobuje sobie skradnać jakis czas na wykonanie wpisu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger