CIEMNOŚĆ.

Witam!

Może lipcowy temat będzie wam się wydawał za ciemny, ale również może, tak jak ja, czasami lubicie uniknąć wszystkiego tego różowego, słodkiego, romantycznego lub kwiecistego, lubicie swój pędzel zamoczyć w czarnej farbie i "pokolorować" wszystko wokół siebie.

Tematem  więc jest CIEMNOŚĆ (DARKNESS). Wiem, będzie trudno, ale wyzwania są po to, żeby się przekonać, iż poradzę sobie i z trudnymi zadaniami. Do pracy, pszczółki!

Moją inspiracją dla Was są te ATCiaki:




Do zabawy zaprosiłam dwie zdolniachy - Klarkę (Aralka) i Monikę (Kolorowy Ptak). 
Jak widzicie, obie dziewczyny świetnie sobie poradziły z tematem. Dziękuje Wam bardzo!







Zapraszam do wymiany! Swoje prace możecie pokazać wklejając je do żaby poniżej.
Do wymiany można się zapisać w komentarzach pod tym postem do 17 lipca, następnego dnia ogłosimy pary wymiankowe.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo. Proszę trzymać się zasad oraz poinformować swoją parę o dotarciu paczki lub wyjaśnić gdy z jakiegokolwiek powodu będziemy mieli poślizg.

Pozdrawiam was serdecznie.




23 komentarze

Pro mě je toto skvělé téma, udělala jsem dokonce dvě varianty :-) do výměny se přihlašuji 4x děkuji!

Reply

Zapisuję się dwa razy:)

Reply

Zapisujem sa 3x! Ďakujem ;-)

Reply

Ja też poproszę o zapisanie:) Ciekawy temat. Dość trudny, bo najlepiej się czuję w tęczy:) Ale! Wyzywam się:D

Reply

Proszę o zapisanie dwa razy.

Reply

I ja zapisuję się do dodatkowej wymianki :)

Reply

Ja też dodatkowo proszę :)

Reply

ostatnio uporzadkowalo mi się w życiu i zdążę wykonać - zapisuję się, bo temat wprost dla mnie! ;)

Reply

czy ja mogę się zapisać na jeszcze jedną wymianę?? Bo zrobiło mi się o jedno więcej:)
W sumie chciałabym się wymienić dwoma ateciakami jak mogę :)

Reply

Proszę o zapisanie 1x :)

Reply

Hlásím se 4x.
Kartičky jsou hotové.

Reply

Habe ich mich verspätet? 2x gerne tauschen.

Reply

Na żabkę sie nie wyrobiłam, ale jest też moje ciemnościowe ATC, do obejrzenia tutaj: http://jolazola.blogspot.com/2016/08/574-mnostwo-mnostwo-atc.html

Reply

Prześlij komentarz