CIEMNOŚĆ.

Witam!

Może lipcowy temat będzie wam się wydawał za ciemny, ale również może, tak jak ja, czasami lubicie uniknąć wszystkiego tego różowego, słodkiego, romantycznego lub kwiecistego, lubicie swój pędzel zamoczyć w czarnej farbie i "pokolorować" wszystko wokół siebie.

Tematem  więc jest CIEMNOŚĆ (DARKNESS). Wiem, będzie trudno, ale wyzwania są po to, żeby się przekonać, iż poradzę sobie i z trudnymi zadaniami. Do pracy, pszczółki!

Moją inspiracją dla Was są te ATCiaki:




Do zabawy zaprosiłam dwie zdolniachy - Klarkę (Aralka) i Monikę (Kolorowy Ptak). 
Jak widzicie, obie dziewczyny świetnie sobie poradziły z tematem. Dziękuje Wam bardzo!







Zapraszam do wymiany! Swoje prace możecie pokazać wklejając je do żaby poniżej.
Do wymiany można się zapisać w komentarzach pod tym postem do 17 lipca, następnego dnia ogłosimy pary wymiankowe.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo. Proszę trzymać się zasad oraz poinformować swoją parę o dotarciu paczki lub wyjaśnić gdy z jakiegokolwiek powodu będziemy mieli poślizg.

Pozdrawiam was serdecznie.




23 komentarze:

  1. Pro mě je toto skvělé téma, udělala jsem dokonce dvě varianty :-) do výměny se přihlašuji 4x děkuji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisujem sa 3x! Ďakujem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też poproszę o zapisanie:) Ciekawy temat. Dość trudny, bo najlepiej się czuję w tęczy:) Ale! Wyzywam się:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o zapisanie dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja zapisuję się do dodatkowej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dodatkowo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio uporzadkowalo mi się w życiu i zdążę wykonać - zapisuję się, bo temat wprost dla mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy ja mogę się zapisać na jeszcze jedną wymianę?? Bo zrobiło mi się o jedno więcej:)
    W sumie chciałabym się wymienić dwoma ateciakami jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hlásím se 4x.
    Kartičky jsou hotové.

    OdpowiedzUsuń
  10. Habe ich mich verspätet? 2x gerne tauschen.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na żabkę sie nie wyrobiłam, ale jest też moje ciemnościowe ATC, do obejrzenia tutaj: http://jolazola.blogspot.com/2016/08/574-mnostwo-mnostwo-atc.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger