ART JOURNAL - WYZWANIE Nr 5

Witam kochani!

Tematem majowego wyzwania jest ŻAL.  
Żałujecie czegoś w swoim życiu? Żałujecie może, że nie zrobiliście czegoś i tak przegapiliście moment swojego życia, który już nigdy nie wróci. Ja często myślę o tym, czy kiedyś w przyszłości będę mogła powiedzieć, ze przeżyłam swoje życie na 100% i nie tylko istniałam

I czego mi żal? Cennych momentów, które przeżyłam i nie do końca uświadomiłam sobie, że to były chwile absolutnego szczęścia. Człowiek nie powinien ciągle tylko czekać na szczęście. Często jest szczęśliwy i wcale o tym nie wie. Dopiero potem, kiedy przeżywa gorsze czasy, następuje przemyślenie i refleksja. I o tym mój wpis.
A jak Wy macie z żalem?





I tak, jak pisaliśmy wcześniej - żurnalami nie wymieniamy się.

Czekamy na Wasze prace, które linkujemy do żaby - ta otwarta jest do 24 grudnia br.
I w końcu znane zdanie, które będzie się pojawiać tutaj co miesiąc:
Spośród osób, które będą się z nami bawić co miesiąc wylosujemy w grudniu 3 zwycięzców, którzy otrzymają wspaniałe nagrody - paczki z materiałami do scrapbookingu.

Pozdrawiam serdecznie.




5 komentarzy:

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger