24. Canasta

Puk, puk! Święta idą, drodzy moi!

Wiem, że macie dużo roboty, ale ja myślę, ze tworzenie ATC wyczaruje na waszych obliczach większy uśmiech niż sprzątanie, prawda? Więc trochę wspólnie relaksujmy chociaż jedno przedswiąteczne popoludnie.
Mam dla was grudniowe wyzwanie, ostatnie w tym roku. Tematem jest CANASTA (Kanasta) i warunkiem użyć w pracy symbolów - literek, barw lub numerów z tej świetnej gry karcianej. Po prostu tworzymy ATC na sposób karty, czyli asy, damy, jokery... itp. Mam nadziejęże takie tworzenie zrobi wam frajdę i bardzo się cieszę na ATC z pod waszych zdolnych łapek.


Ja stworzyłam do zainspirowania takie oto ATC:


Będę grała Kanastę z Olga. Zaprosiłam ją do tej zabawy i popatrzcie, jaką obłędną inspiracją są jej ATCiaki. Jeżeli nie odwiedziliście jeszcze jej bloga, to serdecznie zapraszam, znajdziecie tam dużo inspiracji i świetnych projektów.


Może oczekiwaliście jakiś temat związany z zimą lub Świętami.  Kto ma ochotę, może zrobić ATC karciane także w świątecznym stylu.

Zapraszam do wymiany! Swoje prace możecie pokazać wklejając je do żaby poniżej.
Do wymiany można się zapisać w komentarzach pod tym postem do 17. grudnia. Następnego dnia ogłosimy pary wymiankowe.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo. Proszę trzymać się zasad oraz poinformować swoją parę o dotarciu paczki lub wyjaśnić kiedy z jakiegokolwiek powodu będziemy mieli poślizg.
Dziękuję.

Proszę wybaczyć wszystkie błędy w tym i następnych moich postach, nie jestem Polką, ale mówiąże całkiem dobrze piszę, więc piszę:)

Pozdrawiam wszystkich i życzę spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia.


19 komentarzy:

  1. Och, super! Zapisujem sa 2 razy ❤!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zapisuję się na dodatkową - temat fantastyczny, a genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Well, ok...I will do my best! Yes, yes, yes. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łatwo nie będzie ;) - ale co tam zgłaszam się x 2

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuje sie na dodatkowa wymiane

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł.Chętnie wezmę udział 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie zdążę :/ wyjeżdżam za moment- na walizkach siedzę :p Życzę Wszystkim fantastycznej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. umnie drobne opuznienia ale na dniach nadrobie i wyśle :) moja wymiankowa para poinformowana o tym

      Usuń
  10. Zapisuję się :) Super temat! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w wymianie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że święta chwilkę poczekają, ustawiam się w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger