20. Wróżką być

Witam Was serdecznie. 
Mamy już październik więc czas na kolejne wyzwanie w naszej ART-Grupie. Tematem wyzwania jest: " Wróżką być". Praca ma być przyjemnością, oddajcie się waszej fantazji i stwórzcie swoje wróżki , czarodziejki, czarownice i co tam Wam wyobraźnia podpowie.
Do zabawy zaprosiłam  dwie fantastyczne dziewczyny z naszej grupy, które tworzą bardzo oryginalne prace.
A oto ich inspiracje:
Jola Zola zrobiła wróżkę zębuszkę z bajecznie kolorowym tłem.


 Iwona poszła w ciemną stronę mocy i zrobiła wiedźmy

I ja Francesca zrobiłam wróżkę, która opiekuje się magicznymi słowami: "proszę",
"dziękuję" i "przepraszam".  A wszystkie te zwroty można wyrazić bukietem kwiatów, który niesie moja wróżka.
Do wspólnej zabawy zapraszam wszystkich chętnych. Wpisujcie się pod postem do 17 października i później zerknijcie do nas kogo wylosowaliście do pary wymiankowej.
Na wasze prace czekamy do końca miesiąca. Wrzucajcie je do żaby i nie zapomnijcie ich wysłać do swojej pary. A jeśli coś Wam pokrzyżuje craftowe plany, to piszemy do pary lub do Admin ArtGrupy krótkie wyjaśnienie, bo tak wypada :)

Dodatkowe pary wymiankowe

Aga O - Jola Zola
Boei - Dobrosława
Lawendowy Czas - Maka Art
Mirella - JaMajka
Asia R - Blue Nika
JaMajka - Dekolandia
mrumru - Maka Art
IwonaCreate - moje scrapowisko
Piaseiza - Malwinku
Aga Ga - Jadwiga Kluczyńska
Janka - AniaS
Lawendowy Czas- Francesca

26 komentarzy:

  1. wpisuję się :) prace świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dolączam do zabawy (dodatkowo) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny temat! Piękne wróżki i wiedźma.
    Proszę mnie zapisać do dodatkowej wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że się zapisuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne inspiracje Iwonka i Fransceska! Boskie :)
    I ja na dodatkową sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj ja sa zapisujem 2x ;-) Ďakujem ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie na dodatkową wymiankę zapiszcie, dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedźma też dołącza do dodatkowej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ominę tego tematu- piszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę mnie wpisać dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że temat się podoba, kto jeszcze chętny? Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, że się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Aga, jesteśmy parą wymiankową. Poproszę więc o adres do wymianki :)

      Usuń
    2. Mój adres mailowy a_ogieglo@o2.pl pozdrawiam

      Usuń
  14. Dawno mnie tu nie bylo wi pogubilam sie w terminach mozna sie jeszcze zapisac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pary zostały już połączone ,ale zapraszam do pokazania swojego ATC i podlinkowania do naszej żabki.

      Usuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger