18. Jak kura pazurem.

Witajcie.
Właśnie rozpoczął się rok szkolny, duża część naszej populacji spędza więc w szkołach bardzo dużo czasu pisząc, przepisując, notując różnego rodzaju bardzo ważne informacje.
No właśnie, szkoła, pisanie…
Już będąc małą dziewczynką nie raz słyszałam słowa „Piszesz jak kura pazurem!”.
To prawda, pisanie tak jakoś nie bardzo mi wychodziło i… zostało mi to do dziś. Okrutnie bazgrzę.
A jak Wy piszecie?
Jako, że syn mój pierworodny czwartoklasista z pisaniem ma podobnie do mnie (znaczy też pisze jak kura pazurem) postanowiłam swoje emocje z dzieciństwa związane z moim pisaniem ująć w temat dzisiejszego ATCiakowego wyzwania, który jak można się domyślić po takim wstępie brzmi :
„Jak kura pazurem”.
Do zabawy zaprosiłam dwie niesamowicie zdolne osoby. Pierwsza z Nich to:
Marta Łapkowska z bloga: Maremi’s Small Art.
Poprosiłam Martę o napisanie kilku słów, oto one:
Uwielbiam małe formy choć przyznam, że ATC może stanowić wyzwanie. Sam temat skojarzył mi się z pismem, z tzw "doodlingiem". Rysowanie odręczne, nieidealne. Takie też są moje ATC, bardzo geometryczne, a jednak z dodatkiem odręcznie narysowanych kropeczek i kreseczek.
 
Mam nadzieję, że spodoba się Wam także video, które specjalnie przygotowałam dla Was.
Miłego oglądania.
Drugą zaproszoną przeze mnie osobą jest Ewa Szubra z bloga: kartki-es.
Ewa o swojej pracy powiedziała takie słowa:
Temat zinterpretowałam bardzo dosłownie, dlatego też pokazałam kury.
Od jakiegoś czasu zaczął mnie interesować transfer więc z przyjemnością pracując nad tymi ATC wypróbowałam coś nowego.
ATC postemplowałam, pomalowałam niedawno nabytymi farbami kredowymi, na co naniosłam transfer kury. Prace wykończyłam kolejnymi stemplowaniami motywem kwiatów, które pomalowałam troszkę białą farbą akrylową.
I na koniec moja opisana powyżej interpretacja tematu. Groźna bardzo…

Jeśli macie ochotę na zabawę razem z nami, to wpisujcie się w komentarzach do 17 września, następnego dnia  połączymy Was w pary :)
Adresami wymieniamy się mailowo, a prace wysyłamy do 30 września, jeżeli praca nie dotarła lub czas oczekiwania się wydłuża informujemy o tym osobę z pary.
Pozdrawiam, Jola

24 komentarze:

  1. Dziewczyny ale piękne inspiracje- cuda!!!!No nie może być inaczej- zapisuję się dodatkowo: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oczywiście też na dodatkową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zglaszam sie:), swietny temat:), bo ostatnio to nawet sama siebie nie jestem w stanie odczytac:D

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa razy poproszę - dwie kury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja też chcę się zmierzyć z kurami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja na dwie kury sie pisze :D pazurem oczywiście się pisze :D z chęcią przygarne i wyśle dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspiracje fantastyczne! Chętnie wezmę udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też proszę dopisać. Cudowne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuje sie dodatkowo, lalala :) Dziewczyny zdolniachy!

    OdpowiedzUsuń
  10. No kurcze... to ja też na dodatkowe bazgroły się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z przyjemnością wymienię się z dwiema osobami :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę nie zapomnieć o mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze ja na dodatkową proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również mam ochotę popisać, jak kura pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze 17sty więc się dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja się spóźniłam :( czy chce ktoś jeszcze się wymienić?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger