11. Parawanik

Czym jest parawan i do czego służy pewnie każdy z nas wie, ale… nie zawsze wiadomo kto lub co się za nim skrywa? Proponuję więc zabawę na zrobienie takiego parawanu, i nie chcę tutaj poznawać Waszych tajemnic, ale to w jaki sposób potraficie je ukryć. Formę, styl i technikę wykonania pozostawiam Waszej fantazji.
Oto moja propozycja
 

Do wyzwania zaprosiłam Justynę Szalejącą z papierami, która w bardzo romantycznym stylu poukrywała małe tagi. Zapewne można na nich zapisać coś interesującego i ukryć ;)

Serdecznie zapraszamy wszystkich do zabawy, na wymianę można się zapisywać do 1.06. - kto z kim się wymieni zostanie opublikowane następnego dnia. Do 15.06 wysyłamy pracę do swojej pary.

Pozdrawiam, Lawendowy Czas




14 komentarzy:

  1. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje sie :) Poprosze o rozmiary parawanu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już podaję :
      szerokość 26 cm, czyli 6,5 cm na skrzydło, wysokość 16 cm (razem z "falbanką")

      Usuń
    2. Właśnie; czy rozmiary parawanu są jakoś ustalane, czy można według swojego projektu, bo mam już przygotowany- została mi tylko kosmetyka :p

      Usuń
    3. nie trzeba się sztywno trzymać rozmiarów :)

      Usuń
    4. cieszę się :) dziękuję

      Usuń
  3. śłiczne te parawaniki - no to chyba też się skuszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chcę! Zawsze chciałam zrobić parawanik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja tez machnę sobie parawanik- proszę o zapisanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze takiego nie robiłam, więc muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. forma mnie zaciekawiła - chętnie wykonam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger