5. Zawieszka na drzwi

Witajcie !
Zapraszam do zrobienia zawieszki na drzwi, do obojętnie jakiego pomieszczenia.
Zawieszki takiej jak wiesza się na klamce w hotelowych pokojach lub symbolizującej stan emocjonalny.
Kształt i technika dowolna, jednak powinna nadawać się do zawieszenia na klamce.

Do wyzwania zaprosiłam moją osobistą kuzynkę Elżbietę – nazywaną w rodzinie Niuńką (niestety nie prowadzi bloga - chociaż bardzo ją do tego zachęcam).
Zawieszka Niuni może zawisnąć na każdych drzwiach np. sypialni, gdzie dobre słowa zamieniają się w dobre emocje.

Moja zawieszka jest po prostu wielką kłódką i zapisem stanu emocjonalnego.

Na wymianę można zapisać się w komentarzach pod postem do 1 marca, pary podam 2 marca.
Zawieszki wysyłamy do 15 marca.
Zapraszam do wspólnej zabawy. Pozdrawiam Marysia :)
Adresami wymieniamy się mailowo lub pisząc komentarz z prośbą o adres do wysyłki na blogu swojej pary. Prośba o adres pozostawiona tu w komentarzach może zostać niezauważona, gdyż nie każdy śledzi komentarze.

15 komentarzy:

  1. Inspiracje robią wrażenie...Cudne prace...Nie ma wyjścia zapisuję się.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje ! Zapisuję się do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście kłódka jest też przeznaczona do wymiany...

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, alez fajne wyzwanie! Zawieszki steampunkowe genialne! Zglaszam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam zawieszki, a więc czas spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie mogę,jakie cudne,jak ja lubię steampunkowe prace,nie odmówię sobie tej przyjemności,też chcę.Jakiej mniej więcej wielkości ma być ta zawieszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmiar zawieszki - dowolny , ma tylko nadawać się do zawieszenia na klamce:)

      Usuń
  8. Chętnie dołączę do zabawy. W kwestii zawieszek to będzie mój debiut!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany, mam nadzieję, że to wyzwanie mnie nie przerośnie ;) Nigdy czegoś takiego nie robiłam, ale uff.. spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale są piękne! I co?
    No zapisuję się, no!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger