3. Czwarta nad ranem

Czwarta nad ranem. 
Czasem sen nie chce przyjść. 
Muszę wyrzucić z siebie wszystko, siadam, biorę papier...

W lutym zapraszam do stworzenia ATC zainspirowanego piosenką:

Niech Was zainspirują słowa, zdjęcia, muzyka...
I wcale nie trzeba tworzyć o czwartej nad ranem :)
Do zabawy ze mną zaprosiłam osobę, która nigdy wcześniej nie stworzyła ATC.
Ani jednego! Niewiarygodne, prawda?
Ale z moim wyzwaniem poradziła sobie doskonale.
Przedstawiam Martę i jej pierwsze ATC:
I na koniec jeszcze moje ATC.
Osoby spoza  grupy chętne do wymiankowej zabawy prosimy o komentarz pod postem do 17 lutego 
- następnego dnia ,,połączymy" Was w pary - adresami wymieniamy się mailowo. Prace należy wysłać do 28 lutego, informujemy osobę z pary jeśli praca dotarła, lub gdy czas oczekiwania się wydłuża.
Zgodnie z zapowiedzią podajemy pary wylosowane do dodatkowej wymianki:
Prosimy zostawiać komentarz z prośbą o adres do wysyłki na blogu swojej pary lub pisząc bezpośrednio na maila. Prośba o adres zostawiona tu w komentarzach może zostać niezauważona, gdyż nie każdy śledzi komentarze. 
mandarynkowa -- Aga Ga
Lewandowy Czas -- Dobrosława
Janka -- JaMajka
malwinkowo -- kociary scrapbookingowe
Oleander -- maurycjusz
mojescrapowisko -- Ania S.
Decolandia -- jola_zola

18 komentarzy:

  1. Fajny temat! Zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewcyny wpadłam tylko powiedzieć -super temat i piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapisuję na dodatkową wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię SDM, wiele razy byłam na ich koncertach, a ten utwór jest jednym z moich ulubionych. Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja chcę! Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wyzwanie, ale zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam drugą parę ATC, chętnie dodatkowo się wymienię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to się zapisuje z najwieksza przyjemnoscia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Both sets are fabulous...I can not believe that this is Marta˙s first ATC ever...awesome work!!
    Best wishes from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne inspiracje.
    Poproszę o zapisanie do dodatkowej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ups... Żaba zamknięta.
    Dałabym sobie korbkę od BigShota uciąć, że wczoraj widziałam pod żabą 2 dni do końca. A tu nieczynne...
    No cóż, mówi się trudno - kto będzie miał zajrzeć, to zajrzy :)
    http://nordstjernowe.blogspot.com/2015/03/czwarta-nad-ranem-atc-dyptyk.html
    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger