1. Postanowienia noworoczne.


Witamy  serdecznie w pierwszej  zabawie wyzwaniowo - wymiankowej w Nowym Roku.
W  styczniu zaprasza  do  zabawy Iwona, Klaudia i ja - Sylwia.
Koniec  każdego  roku,  to  czas  podsumowań, liczenia  zysków i strat - nie tylko materialnych ale i emocjonalnych.
Nowy  rok  zaś, to nowe nadzieje i postanowienia, dlatego tematem  zabawy  w  styczniu będą  POSTANOWIENIA NOWOROCZNE...
Temat  można  potraktować  bardzo  serio lub  z  przymrużeniem  oka -  interpretacja zupełnie  dowolna;P
Zapraszamy serdecznie do zabawy !
Osoby spoza  grupy chętne do wymiankowej zabawy prosimy o komentarz pod postem do 17 stycznia - następnego dnia ,,połączymy" Was w pary - adresami wymieniamy się mailowo.
Prace należy wysłać do 30 stycznia, informujemy osobę z pary jeśli praca dotarła, lub gdy czas oczekiwania się wydłuża.

Oto jak my poradziłyśmy sobie z tym tematem:

Iwona:

Klaudia:


Sylwia:

 Zgodnie z zapowiedzią podajemy pary do dodatkowej wymianki, które są zgodne z kolejnością  zapisywania  się:
EDIT: Prosimy zostawiać komentarz z prośbą o adres do wysyłki na blogu swojej pary lub pisząc bezpośrednio na maila. Prośba o adres zostawiona tu w komentarzach może zostać niezauważona, gdyż nie każdy śledzi komentarze.

                                              Dobrosława - Grażyna Słama Ugorska
                                              Janka - Szalona
                                              Klaudia - Aga Ga
                                              Mandarynkowa - JaMajka
                                              Malwinku - Iwona
                                              Decolandia - Kociary S
                                              Karola - Ania S
                                              Marysia - Lucy z Mazur
                                              Agata - Dokaem
                                              Martuszka - Mojeskrapowisko
 Pozdrawiamy!

42 komentarze:

  1. mam nadzieję, ze o mnie nikt nie zapomniał.
    wymieniam się jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrusia- na Ciebie zawsze można liczyć : ) A Grażynkę serdecznie witamy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ateciaki !
    no... poprzeczka wysoko ustawiona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zapisuję się do dodatkowej wymiany ze swoim męskim ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dużą nieśmiałością się zapisuję. Bardzo podobają mi się takie niewielkie formy. Mam nadzieję, że sprostam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się chętnie wymienię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj:), chyba i ja sie skusze:) choc troszke sie boje, bo nigdy nie uczestniczylam w takiej wymiance i nie wiem czy spelnie oczekiwania, bo w swoim scrapowym zyciu zrobilam tylko kilka ATC, ale tak tylko do szuflady...i teraz nasunelo mi sie pytanko: jak dokladnie ma wygladac TYL moich ATC? pozdraiwam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinku już wie, ale jakby ktoś szukał to na górze bloga w zakładce do pobrania są nasze firmowe plecki :)

      Usuń
  8. No najwyższy czas wyjąć je z szuflady- bardzo się cieszymy ,że wciągnęłyśmy do zabawy nowe osoby: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, to chyba przez ten wiatr... zapomniałam wcześniej napisać, że też zrobiłam więcej i trzecie wrzucam do dodatkowej wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy w gronie miłośników ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to na 200% sie zglaszam:), fotki juz zrobione, ale jeszcze nie publikuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no , a ja muszę zrobić ateciaki od nowa , bo właśnie "zeżarł" mój pies:)
    chyba mu się nie podobały, bo strasznie się nad nimi znęcał...
    to w związku z tym też. zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ATC robiłam,ale się jeszcze nie wymieniałam,więc myślę,że już czas,pomimo tej tremy którą czuję--zgłaszam się.Bardzo proszę o instrukcje dotyczące wysyłania,co oprócz ATC wkładamy do koperty

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucy, super, że odważyłaś się - czyżby to postanowienie noworoczne? I uważaj - ta zabawa wciąga jak narkotyk :)
    Wysyłka prac: wymiankowe pary kontaktują się ze sobą mailowo. Nie ma zasad, co wkładasz do koperty poza ATCiakiem - Twoja wola, zasadniczo wymieniamy się pracami. Pozdrawiam i w razie dodatkowych pytań możesz pisać na mail artgrupaatc@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj swój adres na meila agawuj@10g.pl

      Usuń
    2. Dziękuję za piękne ATC właśnie doszło

      Usuń
  16. Z nowym rokiem powracam do wymianek.
    Nadrabiam zaległości i znów bawię się z Wami.
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdążyłam?
    Spróbuję! Mam nadzieję, że podołam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdążyłaś, zdążyłaś, a z aniołami w tle bez problemu podołasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdyby ktoś się zagapił i ne zdążył zgłosić, a chciałby się wymienić, to mam jedno ATC na wymianę. Dajcie znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciala (jeszcze raz) choc juz mam Pare z Iwonka:)

      Usuń
    2. Przepraszam Malwinko, już dostałam zgłoszenie.

      Usuń
  20. Wczoraj dotarla paczka z ATC od Szalonej. Baaardzo dziekuje ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger