Magnes na lodówkę

Witam serdecznie. Zapraszam Was dzisiaj na kolejne wyzwanie dodatkowe :)
Święta zbliżają się wielkimi krokami, ani się obejrzymy a trzeba będzie pisać listę zakupów świątecznych, spis potraw itd.
Moja propozycja na dzisiaj to magnes na lodówkę w klimacie świąt Bożego Narodzenia.
Ale żeby było ciekawiej magnes ma mieć wymiary trinchie, czyli kwadracika 7,5 x 7,5 cm (3x3 cale).

Do mojego wyzwania zaprosiłam Basię prowadzącą blog Lawendowy Czas.
Basia przygotowała trzy piękne propozycje magnesików, za co jej bardzo dziękuję :)




A oto moja propozycja.


Mam nadzieję, że wyzwanie Wam się spodoba :)
Na zapisy czekam do 31 października, dzień później ogłoszę pary.

Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

16 komentarzy:

  1. Świetny temat. Czekałam kiedy pojawią się magnesy w wyzwaniu.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce do wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny stworzyłyście przepiękne inspiracje :))

      Usuń
  2. Łoooo... to jest absolutna rewelacja!!! Wasze inspiracje są zachwycające :) Tak mnie zauroczyłyście, że zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia wymiatasz!!!! No pewnie, że się zapisuję:) Nie mogę się napatrzeć na te cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem tak zachwycona inspiracjami , że bardzo chętnie zapisuję się na wyzwanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak dla formalności,
    melduję że magnesy czekają na wymianę:))
    p.s. bardzo Wam Dziewczyny dziękuję
    i jeszcze raz Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje sie... ogromny pomysl, lubie poszalec na tak malych kawalkach :) Inspiracje miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda zrobiłyście, może i mi się uda choć w małym stopniu coś takiego zrobić. Staję w kolejce i myślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję - mnie najbardziej przypadł do gustu trzeci magnesik - z fantastycznym świątecznym wieńcem. A na każdym efekt śniegu po prostu powala. Super :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, magnesów to ja w życiu jeszcze nie robiłam :) Z przyjemnością sie zapisuję, zwłaszcza że inspiracje takie cudne a i mam troszke folii magnetycznej, która została mi z albumu na wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, tez nigdy nie robiłam magnesików, ale temat super świąteczny. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  11. moj magnesik:)
    http://jupijupijajej.blogspot.com/2014/11/138.html

    OdpowiedzUsuń
  12. jak mam dodać magnes do galerii? nie ma żabki :( Jakby co, mój magnes jest tutaj: http://jolazola.blogspot.com/2014/11/511-magnesowa-wymian-w-artgrupa-atc.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Sorki, ale ze względu na zlot nie dotarłam do żabki
    http://dosiablog.blogspot.com/2014/11/swiateczne-magnesy.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger