8. Z pozytywnym przesłaniem.

Witam Was serdecznie w ten piękny wakacyjny czas... Mam nadzieję, że dołączycie do naszej kolejnej zabawy? Wytyczne to:
przewaga koloru białego
oraz
pozytywne przesłanie
Inspirować Was będzie znana, lubiana i bardzo utalentowana Gosia- Peninia, której bardzo dziękuję za zaangażowanie w przygotowanie tego wyzwania.
I jeszcze moje prace:
Oraz- pary wymiankowe:
Wszystkich serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu.
Osoby, chcące się wymienić, proszę o zapisy w komentarzach do 17 sierpnia, pary ogłoszę następnego dnia. Adresami wymieniamy się mailowo.
Po otrzymaniu ATC należy poinformować osobę z którą jest się w parze, że przesyłka dotarła.
Jeśli ktoś się zapisał, a okoliczności sprawią, że jednak nie może wziąć udziału w zabawie, to bardzo proszę o informację na nasz adres mailowy: artgrupaatc@gmail.com.
Uwaga! Wymiana nie jest obowiązkowa. Można zrobić ATC i podlinkować je poniżej, a z pewnością nie tylko ja odwiedzę Wasze blogi.
Czekam z niecierpliwością na Wasze prace!
Pozdrawiam serdecznie- 

51 komentarze

Z przyjemnoscia zapisuje sie :)

Reply

Bardzo się cieszę, dziewczyny!

Reply

Zapisuję się na dodatkową wymianę.

Reply

Tak dawno nie brałam udziału w wymianie ze może i ja się zapisze.....

Reply

Zdecydowanie się zapisuję :)

Reply

Nawet nie patrze o co chodzi w tym wyzwaniu i najpierw zapisuję się :)

Reply

No dobra, ja też się zapisuję, a co mi tam!

Reply

Ja jak zwykle gotowa do wyzwania

Reply

I ja się zapisuję :)
Od razu uprzedzam moją wymiankową parę, że wysyłka nastąpi dopiero na początku września. Kontakt może być ze mną utrudniony, gdyż wyjeżdżam na ponad dwa tygodnie.

Reply

I ja poproszę na listę... biel to dla mnie nie lada wyzwanie :-)

Reply

moja pierwsza taka zabawa, ale z chęcią się zapisuję, mam nadzieję, że sprostam :)

Reply

Bogusiu, baaardzo potrzebne takie pozytywne przesłanie u schyłku lata...

Reply

no i przegapiłam zapisy :/
ale nic to - zrobię i tak :)

Reply

hej :) odezwij się do mnie, mejla znajdziesz na moim blogu w profilu - bardzo się cieszę i serdecznie pozdrawiam :)

Reply

Hop hop Małgosiu - napisz na barbetka42@gmail.com

Reply

hej chyba jest jakiś błąd, albo ktoś w parach napisał mnie jako MARTA WO ??? proszę o sprostowanie :)

Reply

Najwyraźniej wkradł się tu błąd i z Magdy zrobiła się Marta ale z pewnością Boei chodziło Ciebie :)

Reply

Przepraszam, Magda :) Tak, to Ciebie "przechrzciłam" ;)

Reply

a do mnie kawał magii dotarł od Blue Niki - coś niezwykłego - ale się mam dobrze !

Reply

okis nie ma sprawy, bo już się zastanawiałam, że może mnie nie ma :( ale jak tak to spoko :))

Reply

Halo
Anetko proszę o kontakt
lawendowyczas@gmail.com
:)))))

Reply

Elzbieta Noga proszę o kontakt w sprawie adresu- pisałam już 2 maile - żadnej odpowiedzi- mój adres- moje.hobby@interia.pl

Reply

Jadwiga M - proszę o kontakt ( bo nie wiem czy do dobrej osoby wysłałam info? ) paw.agnieszka@gmail.com , z przyczyn niezależnych (bunt drukarki) wysyłka po niedzieli

Reply

Ja niestety nie mogę wysłać, żadnego kontaktu z Elżbietą Noga - co mam zrobić ?

Reply

znowu spóźniona, w pon. wysyłam http://martynabeaux.blogspot.com/2014/08/atc-z-pozytywnym-przesaniem.html

Reply

Super:) Ja też przesyłkę od Ciebie wymacałam:D Dziękuję:)

Reply

Mi, jak zwykle ostatnio spóźnionej z publikacją na blogu żabka uciekła więc moje atc jest tu:)
http://jupijupijajej.blogspot.com/2014/09/122.html

Reply

mój pozytywny ateciak wysłany do Barbetki

Reply

hmmm... nic do mnie nie dotarło:( Ale już napisałam. Mam andzieję, ze tym razem wiadomość dotrze. ATC już spakowane i czeka na ysyłkę od jakiegoś czasu.

Reply
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Ja również spóźniona, ale obecna, mój ATC http://decoupage4u.pl/atc-z-pozytywnym-przeslaniem/

Reply

Moje ATC poleciało już do Elżbiety :)

Reply

Pozytywnie spóźniona, ale obecna. Wymianka zrealizowana - bunt maszyn przeszkodził tylko w publikacji posta na czas, ale już jestem tu:
http://les-petit-piafs.blogspot.com/2014/09/pozytywnie-spoznione.html
Pozdrawiam!

Reply

Ateciak już u mnie, dziękuję :)

Reply

Ja niestety nic nie dostałam :(

Reply

No jak to, przecież już na początku września była wyjaśniona sytuacja i ateciak miał być wysłany ...

Reply

Prześlij komentarz