Altered Art - tajemnice i sekrety

Witajcie!
Moi Kochani dziś moje pierwsze, premierowe wyzwanie na blogu - mam tremę :)
Co dla Was przygotowałam????
Jak już wcześniej mogliście przeczytać, na Naszym blogu zaszły zmiany i wprowadziłyśmy „nowe” małe formy. Dziś mam dla Was propozycję, która mam nadzieję spodoba Wam się i przyłączycie się do zabawy. Co powiecie na Altered Art pudełka po zapałkach? 
Altered Art to artystyczny styl, gdzie używamy codziennych, starych, często prozaicznych przedmiotów, dając im nowe życie poprzez użycie różnych artystycznych metod i technik.
Tematem naszej zabawy jest Tajemnica/sekret, a że sekrety i tajemnice najlepiej jest trzymać w zamknięciu – pudełeczko po zapałkach jest idealnym materiałem do tej zabawy. Pudełeczko nie  jest duże ale liczę na Waszą pomysłowość i kreatywność.

Do wyzwania zaprosiłam dwie utalentowane Dziewczyny, które podziwiam i często odwiedzam ich blogi i podziwiam ich prace.

  Przedstawiam Wam moich gości PinezkęAnięS

Zapraszam do obejrzenia jakie tajemnice skrywają moi goście
AniaS 
przedstawia nam sekrety Panny Klary


Pinezka
i jej sekret... klucz do otwartej przestrzeni


Moje pudełeczko
które kryje serce..

Jeśli chcecie wziąć udział w naszej wymianie zostawcie komentarz z chęcią wzięcia udziału w zabawie pod postem i stwórzcie 2 pudełeczka (jedno zostaje u Was a drugie trafi do Waszej pary). Wymiana nie jest obowiązkowa
Pochwalcie się swoimi pracami wstawiając je do galerii przez naszą żabkę

Zasady wymiany:
Wpisujemy w komentarz chęć udziału w wymianie do 1 marca 2014 r,  następnego dnia, tj. 2 marca wylosuję pary i opublikuję na blogu.  Proszę o wymianę mailową adresów ze swoimi parami. Do 10 marca bardzo proszę o wysłanie swojego pudełeczka do rozlosowanej pary. Gdybyście z jakiegoś powodu,  mimo wcześniejszej deklaracji,  nie mogli wysłać/zrobić pudełeczka bardzo proszę o wiadomość na maila (pomożemy ;-) ).
*********************************************************************
Pary pudełkowej wymianki:)

Dekolandia - Magda Papierowy Pokój
Martuszka - Lusiaczka
Iwona create - Lawendowy Czas
Martyna - Inka
Ania Baldwin - Ewa
Bożenka - Siwka
Le petit piat - Maciejowe Zacisze
Małgorzata Kozieł - Marysia
Dobrosławw - Blue Nika
Boei - PaNaKo
********************************************************************

Z niecierpliwością czekam na Wasze pudełeczka & Ściskam cieplutko!

33 komentarze:

  1. Pierwsza chętna na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiscie biore udzial w wymianie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie alterowałam pudełka po zapałkach, dlatego dla mnie to duże wyzwanie. Ale stawię mu czoła i zgłaszam się do wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wezmę udział w wymianie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie ozdabianie malutkich pudełeczek... :-) wieć cdn.. :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny temat Aniu! Ja też podejmę wyzwanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chętnie ruszę w tym roku z wymianką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie alternowałam pudełka po zapałkach, ale czas to zrobić. Oczywiście zgłaszam się do kolejeczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem chętna do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Żeby było do pary, to ja się zgłaszam - nr12 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesli bedzie nie do pary to sie nie martwicie. mam kilka w zanadrzu i chetnie sie wymienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. proszę o wpisanie na listę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chętnie wzięłabym udział, ale wysłać mogłabym dopiero 12.03. Aniko zdecyduj mogę czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa jasne :) nie ma problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też chcę! Proszę mnie dopisać.

    OdpowiedzUsuń
  17. no nie, oczywiście biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  18. pudełeczka kryją prawdziwe skarby - piękne przykłady nakłaniają do zrobienia własnej wersji ! też się piszę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!przybywa nas a czekamy jeszcze do jutra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. coś zrobiłam źle przy dodawaniu zdjęcia do galerii. bo go nie widzę :/ można to jakoś usunąć, spróbowałabym jeszcze raz ?
    pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też się zapisuję,
    bo kiedy zmierzyłam się z tematem, a właściwie z pudełkiem, pomyślałam sobie, że podołam wyzwaniu...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaaa!!! Martyna - ja to czułam w kościach , ach! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. o jakże się cieszę, że dostanę takie cudo od Moniki

    OdpowiedzUsuń
  24. Na wstawienie w linkiz za póżno ale wrzucam tutaj:
    http://galeriaam.blogspot.com/2014/03/altered-mini-box.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger