Jej portret

Czas leci nieubłaganie, pora na moje wrześniowe wyzwanie ;)
Temat, jaki chcę Wam zaproponować to "Jej portret", czyli portretujemy niewiastę :)
Interpretacja i wykonanie dowolne, bez żadnych dodatkowych wytycznych.

Na moich ateciakach wystąpiła Lina Cavalieri, włoska śpiewaczka i aktorka.
Twarz kobiety stała się swego czasu natchnieniem dla włoskiego malarza i rzeźbiarza Piero Fornasettiego.
Stworzył on wiele wariacji na temat jej wizerunku w cyklu "Tema e Variazioni".
Każdy ateciak ma inny napis, wycięty ze starej książki.




Mam też dla Was niespodziankę.
Do tego wyzwania, jako gość, dołączy Dekolandia :)
Ewo, cieszę się, że przyjęłaś moje zaproszenie !

A teraz wylosowane pary:
Inka-Dekolandia
Martyna-Magda
Rudlis-Francesca
Sylwia-Carmen
Boei-Iwona

Oczywiście do zabawy zapraszam  wszystkie chętne osoby :)
Jak zwykle, można zapisać się na wymianę (w komentarzu) lub dołączyć do zabawy bez wymiany.
Zapisy do 17.09. pary ogłoszę 18.09.

Edycja 18.09. - pary dodatkowe
Ina Leff - Siwka
Maurycjusz - Asia
Dobrosława - Imaginaris
Justyna - Małgorzata Kozioł
Chanya 13 - Le petit piaf
Smile Art - Krzysia

Zapraszam serdecznie, Klaudia

40 komentarzy:

  1. Boskie!!! To ja pierwsza! Początek roku szkolnego ogarnięty i teraz mogę siadać do ATCiaczków :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za zgodą Inki - da tych co kochają ATC! na blogu Sweet Stamps jest wyzwanie ATC - temat dowolny (trzeba użyć dowolnego stempla) czas zgłaszania prac pon.16.09 Może ktoś się wyrobi i swojego ateciaka tam zgłosi - nagroda to 20$ na zakup przydasi w ich sklepie - zapraszam
    http://sweetstampsblog.blogspot.com/2013/09/challenge-134-atc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudio-piękny temat,teraz tylko muszę wybrać kogo chce "sportretować".
    Rudlis też zachęca,czas się wziąć do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  4. o i ja z "Niespodzianką" mam przyjemność się portretować :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako tło muzyczne tego pięknego wyzwania pasuje zanucić "Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt..."

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie proszę dopisać ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super temat a Klaudia zrobiła świetne ATC-iaki- już łapki zacieram : )

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też, ja też :) się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny temat!!! Uściski dla całej kadry :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Macie dziewczyny genialne pomysły. oczywiście zapisuję się obiema rękami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już mam wizję tego ateciaka.. Zapisuję się do wymiany!

    OdpowiedzUsuń
  12. już wiem jak mój ateciak będzie wyglądał :) prozę o dopisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej:) nie potrafię sobie odmówic tej przyjemności i staję w szeregu:))

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniały temat, piękne atc!

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie skusiła Inka, miłą niespodzianką :)))
    więc się melduję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę,że bawisz się z nami..I Krzysia i nowe osoby- super!

      Usuń
  17. Miło patrzeć na kolejne interpretacje mojego tematu, Wasze pomysły są niesamowite :)

    Moje ateciaki do dziewczyn z grupy już poleciały, mam nadzieję,że wszystkie wylądują szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny. Mam taki nie banalny pomysł dotyczący losowania par.
    Zabawa rozkręciła się i coraz więcej nas bierze udział w wymiankach. Ale coraz częściej pary powtarzają się . Rozważmy może opcję losowania wśród wszystkich chętnych ?
    Wiem, że wcinam się w zasady grupy, którą stworzyłyście, ale mam nadzieję, że dalej będziemy się bawić i cieszyć wspaniałymi inspiracjami.
    Proszę rozważcie jakie nowe sposoby można by wprowadzić, bo prywatne wymianki też robimy i czasem mamy do zrobienia 4-5 ATC. Ale to jest bardzo miłe.
    Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrusia ma rację :) Jest nas całkiem sporo i czas pomyśleć o nowej organizacji naszych zabaw.
    Od jakiegoś czasu już trwają nawet przygotowania do tych zmian!
    Do końca roku mamy jeszcze 3 miesiące - chciałabym, aby zasady które ustalone były na cały rok zostały zrealizowane.
    Z drugiej strony trzeba wyjść na przeciw całej gormadce z ArtGrupy, bo bardzo cenię to, że do nas dołączyła i tworzymy wspólnie to miejsce.
    Dlatego...
    Obiecuję - będą zmiany! Chodzi mi ( nam )po głowie kilka pomysłów ;)) więc kochane moje wypatrujcie "nowości" już wkrótce.

    ( w naszej grupie już też pary się powtarzają, hm )

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale dziewczyny. Zabawa z Wami daje tyle radości, że nie wyobrażam sobie, że mogłabym stąd odejść.
    czekam z niecierpliwością na nowy rok, żeby zacząć kilka projektów, które poznałam dzięki Wam.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Tym razem wymianka mnie ominela ale taeciak powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wracam do żywych jak stwierdził mój syn tzn. już działa mój komputer i w końcu mogę dołączyć do rozmów na blogu. Po moim dłuższym nie bycie stwierdzam, że blog bardzo się rozwinął i przybył wielu sympatyków. Sama dobrze wiem jak mi Was brakowało.
    Temat Klaudi GR ciekawy i zarazem trudny. Moje ATC w realizacji.....

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuś,cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny moje atc wysłałam do Was dopiero wczoraj, przepraszam za obsuwę, ale to wszystko przez mój urlop. mam nadzieję, że szybko dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kobietki 'moje' z wymianki ;-) dajcie znać czy Pola dotarła? Mam tylko info od Agi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda - ładniejsza jak ma się ją rekach - ja oczywiście mam , tylko gapa nie pochwaliłam się ;))

      Usuń
  26. Wróbelku, dostałam Twoją Polę i Zuzi damę też dostałam. Jeszcze ładniejsze są w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  27. I dostałam ostatnią prywatną damę od Chanya13. Dzięki dziewczyny, Wasze dam są przepiękne.
    Oj zapomniałam , że jeszcze dostanę Ani Baldwin. Bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierało się tych kobitek u Ciebie ;-) Dziękuję za info i mocno ściskam!!!

      Usuń
  28. Mam nadzieję,że moje ateciaki doleciały szczęśliwie pod wskazane adresy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Smile_Art wysłałam do Ciebie ateciaka już ponad tydzień temu, czy dotarł ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj dotarł do mnie Twój śliczny bilecik z MM, dzięki !!!

      Usuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger