ATC gotyckie.

Witajcie!
Czas na kolejne wyzwanie. Zapraszam Was do stworzenia ateciaków w gotyckich klimatach. Chciałabym, żeby wykonane prace miały strzelisty kształt, a interpretację tematu pozostawiam Waszej wyobraźni i kreatywności.


 Zachęcam Was też do udziału w wymianie. Można się zgłaszać do 1 maja, po tym terminie ogłoszę pary. Prace wysyłamy do 15 maja.

Kochani! 
Bardzo się cieszę, że aż tylu nas tutaj- i nawet mężczyzna dołączył;)

Oto pary (adresami wymieniamy się mailowo):

Martyna- Inka
Sylwia-eR- Siwka
Carmen- Ina
Małgorzata Kozioł- Blue-Nika
Amlai- Mysiek
Dobrosława- Klaudia-GR.
Iwona create- Smile_Art
Anika - Ania Czyżyk- Boei

I została Magda- tak więc naszym starym już zwyczajem ja jako organizatorka wymienię się również z Magdą.


Swoje dzieła możecie prezentować w galerii.



33 komentarze

Jejuniu - tak mi się chce podziałać,to nic że mało jeszcze umiem,zgłaszam się.

Reply

Bardzo się cieszę, dziewczyny, że dołączyłyście:)

Reply

Ja również przyłączam się do chętnych do zabawy :)

Reply

Nie może mnie tu zabraknąć.

Reply

Nie ukrywam, że mam pewne obawy, ale nie byłabym sobą, jakbym odpuściła ;)

Reply

Super:) Im nas więcej, tym ciekawiej będzie;)

Reply

I tym razem nie odpuszczę :)

Reply

Mnie też proszę dopisać do listy :)

Reply

To jest wyzwanie nie lada, ale muszę! :)

Reply

Wczoraj się za głowę złapałam, jak zobaczyłam temat, bo nie wiedziałam jak go ugryźć :) Ale sprawę przemyślałam i proszę mnie tez dopisać :)

Reply

Świetnie; cieszę się, Kochane!

Reply

Mam dwa pytanka:
1)czy kształt strzelisty jest wymagany, czy też można wykonać prostokątne ATC z wyraźnie zarysowanym kształtem okna?
2)czy można wykonać SHADOWBOXA, czy tylko płaskie ATC (do 5mm grubości)?
Pozdrawiam gorąco!

Reply

Tak, chciałabym by ATC miało kształt strzelisty, a shadowbox- jak najbardziej:) I cieszę się bardzo, że facet się pojawił;) Zapraszam do zabawy!

Reply

Ups-coś nie da się wstawić do żaby-pokazują się ATC Boei zamiast moich.

Reply

Dzięki za info, zaraz sprawdzę...

Reply

Już powinno być w porządku ,sprawdziłyśmy z Boei :)
aaaaa co tam -głowa wprawdzie niechętna ale nie bawić z Wami ? nie odmówię sobie ;-)

Reply

Mnie też proszę wciągnąć na listę.

Reply

Dziękuję, Inko:*
Świetnie, Kochane, że dołączacie- już nie mogę się doczekać Waszych ateciaków:)

Reply

Super!:)

Zapraszam do mnie na konkurs!:)

Reply

I ja chetnie sie przylacze:) buziaki

Reply

No to oficjalnie się zgłaszam, zdjęcia mojego ATCiaka wrzucę pod koniec długiego weekendu. Pozdrawiam!

Reply

Dla odmiany trochę moich czerwieni :)

Reply

I ja dostane te piękne czerwienie. Cieszę się ogromnie.

Reply

Ja również chcę się bawić

Reply

Za późno, Agata- termin zgłaszania się minął 1 maja:) Zapraszam do następnej wymiany;)

Reply

Dostałam już te czerwone śliczności od Klaudii. W rzeczywistości oczywiście piekniejsze!!!

Reply

Do mnie też witrażyk Iny dotarł i podziwiam zdolności artystyczne-ogromnie się cieszę, z dodatków też:)
Wczoraj chciałam wysłać moje,ale niespodzianka-Ajencja zakończyła współpracę z PP a nowy usługodawca nie obsługuje całego kraju z braku listonoszy-a mówią że nie ma pracy i bezrobocie wzrasta ehhhh!
Samo życie-przesyłka będzie opóźniona bo PP troszkę oddalona od mojego osiedla.

Reply

Prześlij komentarz