ATC wg mapki

Dzisiaj 25-ty więc czas na kolejne wyzwanie dodatkowe.
Tym razem ja podaję wytyczne, a moja propozycja to wykonanie ATC do mapki.
To moja pierwsza mapka, więc nie kombinowałam i postawiłam na prostotę ;) Mam nadzieję, że przez to daje ona sporo możliwości do interpretacji.
Kolorystyka i temat dowolne. Jedyny wymóg  jaki stawiam to przeszycia, maszynowe lub ręczne.
Oczywiście mapkę można dowolnie odwracać.
Przy okazji, polecam bardzo fajnie opisany kurs Mamajudo na przeszycia ręczne

A teraz do rzeczy, oto mapka...

I moja interpretacja...
 
Jak zwykle, osoby chętne na wymianę wpisują komentarz w tym poście, zapisy do 01.04.
Następnego dnia wylosuję pary. Wysyłka do 10.04.
Oczywiście można zrobić ATC tylko dla siebie i pochwalić się nim na naszym blogu.
Wszystkie prace linkujemy pod tym postem za pomocą żabci :)

Serdecznie zapraszam do zabawy.
Pozdrawiam, Klaudia

EDYCJA :
Przepraszam za tak późne ogłoszenie par, ale czekałam na informację od Dobrosławy :)
Tak więc, w wyniku tradycyjnego losowania za pomocą pociętych i zawiniętych, a następnie wyciąganych z miseczki karteczek z nickami, wyłoniłam następujące pary:

Małgorzata Kozioł - Dobrosława
Carmen - Jaa,BrryŚKa
Martyna - Boei
Klaudia - SmileArt
Magda - Decolandia
Iwona - Amlai
Inka - Ina

29 komentarze

O - papierów jeszcze nie szyłam,jest okazja spróbować-zgłaszam się.No i wg mapki to też dla mnie nowość.:)

Reply

Super pomysł :) Dołączam, jakże by inaczej :)

Reply

Ja też nigdy nie pracowałam z mapką, więc muszę spróbować! Zapisuję się.

Reply

ja też się zgłaszam, choć przyznam, że mapka to dla mnie wielkie wyzwanie!

Reply

Dziewczyny, a przeszycia mogą być na materiale np. przyklejonym na Atc?

Reply

Dobrosławo, przeszycia możesz zrobić gdzie masz ochotę, byle były widoczne :)

Bardzo się cieszę,że wyzwanie przypadło Wam do gustu :) Trochę się bałam, że nie będzie chętnych.

Reply

Ja wyjeżdżam na dłuższe Święta i jak wrócę postaram się dołączyć-ale żeby nikogo nie zawieść na wymiankę tym razem się nie wpiszę.Pozdrawiam

Reply

Jak tylko zobaczyłam wytyczne pomyślałam sobie: no nie, do szycia to ja się nie nadaję kompletnie. I miałam sobie już odpuścić. Ale... Nerwowy dzień. A szycie okazało się przyjemnym sposobem na odstresowanie i ATC już jest prawie gotowe, w związku z czym, piszę się, jak najbardziej!

Reply

Oczywiście ja się zgłaszam :) ATC wg mapki jeszcze nigdy nie robiłam i chętnie się zmierzę :)

Reply

Haha, a najlepsze, że ja znowu kompletnie zapomniałam o przeszyciach, a zrobiłam je po prostu dlatego, że nie wiedziałam, jak inaczej tę stalówkę przymocować :)

Reply

Tores, przeszycia pewnie tkwiły Ci gdzieś w podświadomości :)

Reply

Zgłaszam się . Nie mogłam oprzeć się namowom Klaudii.

Reply

Przykro mi , że nieświadomie opóźniłam losowanie, ale przeraziło mnie to szycie. Bardzo ciesze się, ze mam drogą mi osobę jako wymienniczkę.

Reply

No to po świętach i wszelkich losowych wypadkach, trzeba się szybko zabrać do pracy!! A swoją drogą, losowania mnie zastanawiają, w moim przypadku rządzi nimi pewna prawidłowość. W dodatkowym losowaniu moją parą za każdym razem jest Osoba, która dopiero co miała temat miesiąca. Inka, Carmen, Dekolandia... Ciekawe czy tak będzie do końca? ;) Pozdrawiam Was!

Reply

Magda,ale jesteś zła ?
Ja postanowiłam,że obojętnie jaki będzie wynik losowania, nic nie zmieniam i nie analizuję poprzednich par. Czysty przypadek.
Gdybym chciała coś pokombinować, to dobrałabym sobie do pary Martynę, bo mi się jej ateciak szalenie podoba, wręcz mogę napisać,że jestem nim oczarowana :)

Reply

Dołączam moje, jeszcze cieplutkie ATC mapkowe.:)

Reply

he no Madzia ma wyraźnie chrapkę na całą kolekcję naszych prowadzących ;))

Reply

Raczej uważam to za całkiem ciekawy przypadek. Zła? Nigdy w życiu! :)

Reply

Moje ostatnie ATC na teraz. Bardzo chciałabym wrócić do zespołu.
Będę za Wami bardzo tęsknić!

Reply

Ja się bardzo cieszę, że jestem Twoją para wymiankową!

Reply

Uf, wreszcie udało mi się dorzucić moje ATC :)

Reply

Prześlij komentarz