Luty-Carmen



Luty to mój miesiąc poprowadzenia nowego wyzwania ATC naszej Grupy i nie tylko-gości również zapraszamy.
Nadal trwa zima, więc pozostajemy w tym klimacie.
U Inki w styczniu napadało tyle pięknych płatków śniegu, że żal by było nimi się nie cieszyć.
Zatem chętnie podaję temat wyzwania na luty:

Zabawy i sporty zimowe.

Wymagania: ATC lutowe musi być wykonane warstwowo.
Użyjmy kilku warstw  papierów, wykorzystajmy dystanse, i zróbmy pracę przestrzenną, 3D.



Techniki i inne materiały dowolne.    
Pomysły też.
Ja moją kilkunastoosobową gromadkę wysłałam na narty-może przywiozą Kryształową Kulę?
Oto moja ekipa, przygotowana do wyjazdu – doleci do każdej z Was.

Życzę ciekawych pomysłów i miłej zabawy na śniegu.
W wymianie lutowej  gościnnie bierze udział Matilde.

Wylosowane pary: 
                                      
Francesca – Klaudia
Decolandia – Martyna
Nanka - Rudlis
Inka – Matilde-(Gość)
Magda - Sylwia
Iwona-Boei


Przypominam, że luty to najkrótszy miesiąc, więc do STARTU gotowe... i do METY!
Moi zawodnicy wystartują w poniedziałek. 

 Każda chętna do zabawy, może się zapisać - jak i w poprzednim poście -zgłosić chęć wymiany .Z osób które zostawią taki komentarz, drogą losowania 15 lutego skojarzę pary do wymiany .
Oczywiście miło nam będzie,jeśli wykonacie ATC tylko dla zabawy,i wstawicie tutaj linki do Waszych prac. 

Ponieważ jutro losowanie par dodatkowych ,napiszę kto zgłosił się do wymianki atc w tym temacie,a jeśli coś się nie zgadza -poprawcie mnie proszę :
Dobrosława,Amlai,Ina,Krzysia,SmileArt,Małgorzata Kozioł .
 
Nadszedł czas na przedstawienie par gości ;) oto one :

Pary gości:

Amlai – Małgorzata Kozioł
Ina –Dobrosława
Krzysia – Smile_Art



dziękujemy Wam za zainteresowanie i życzymy owocnej wymianki!adresami wymieniacie się mailowo .

Czekamy na fotki :-)





      

97 komentarze

Chętnie zapisze się na wymiankę.

Reply

Na początek myślę sobie - trudny temat, ale już się pomusł pojawił(ciekawe jak z wykonaniem :D)

I oczywiście zgłaszam się do wymiany :)

Reply

I ja jestem chętna. Już kilka pomysłów mam ;)

Reply

temat podany- to zabieramy się do pracy- oj niełatwo dla mnie niełatwo...Temat rzeczywiście na czasie...: )

Reply

Po przeczytaniu postu zaświtał mi pewien pomysł, ale wbrew pozorom temat trudny!

Reply

Carmen, one są cudne, Twoje ateciaki!!!

Reply

ateciaki cudne! dla mnie to też będzie wyzwanie, ale w końcu m.in. po to do Was dołączyłam :)

Reply

Pierwsza myśl- ciężko będzie;) Ale w końcu to wyzwanie:) Ateciaczki cudne zrobiłaś- oryginalne i zabawne:)

Reply

pomysł już mam teraz "tylko" wykonanie ;) i śniegiem u nas sypnęło -wszak to ferie czyli zabawy na śniegu -tak sama siebie motywuję ;)) Pingwiny już się bawią w najlepsze ..

Reply

Fajny temat :) Cieszę się, że mogę wziąć udział w zabawie :)

Reply

Fajne ateciaki! Temat niełatwy -muszę pomyśleć nad nim.

Reply

Zabawy i sporty zimowe... bardzo fajnie będzie pobawić się tym tematem, tym bardziej, że taka fajna armia pingwinków czeka na nas :)

Reply

Ciszę się że temat Wam się spodobał :) i melduję,że pingwinki już w drodze.

Reply

Kiedy się powiedziało a trzeba dokończyć alfabet ;) choć łatwo nie będzie zgłaszam swój udział.

Reply

Radosny pomysł na oswojenie zimy - ja się nie mogę doczekać :) I - podobnie jak Dziewczyny - czuję, że to będzie wyzwanie!

Reply

Również bardzo chętnie coś zmajstruję :)Temat świetny, daje duże pole do popisu. Już nie mogę się doczekać tych wszystkich, pięknych prac :)

Reply

Pierwsze koty za płoty, wkleiłam się :). Mam nadzieję, że widać 3D...:).

Reply

Widać i to jak wyraźnie-mistrzostwo.

Reply

Koty ? a może niedźwiedzie ;) ? no to mamy pierwszą odpowiedź .. taaaaa ! :-] to moja mina -szczęka nieco opadnięta ;))

dziewczyny ja zaczynam intensywnie kombinować bo widzę że się szykujecie hehe!

Reply

To Carmen zaczęła z pingwinkami!!!! A one mi się potem po głowie cały czas plątały :D!!!

Reply

uhhhmm jasne ! wszystko przez Carmen ;)
dziewczyny macie rację -łatwo nie będzie !

Reply

A ja mam relaks hihi- i oczekuję Waszych prac z niecierpliwością.

Reply

Maj - ja jestem pod ogrooomnym wrażeniem tego ATC!

Reply

Maj, ale nam dałaś czadu... super ATC :)

Reply

Ja też bym się chętnie zgłosiła do wymianki :)

Reply

No dobra wykonuję potrójne salto w powietrzu- wkładając teraz swoje ATC : )

Reply

Sylwia-dla mnie możesz kręcić nawet piruety-śliczności.

Reply

Dziewczyny, dałyście czadu !
Świetne ateciaki :)
Teraz to mam zagwozdkę jak utrzymać poziom :)

Reply

pięknie!!! łyżwy górą...

Reply

Klaudia-Ty musisz troszkę pomarudzić,żeby zrobić coś co na pewno mi się spodoba-i nie tylko mnie. :)

Reply

właśnie doleciały do mnie pingwiny! są cudne!! dziękuję!!

Reply

Ciszę się że nie pobłądziły i że je przygarnęłaś :)

Reply

Na szklanym ekranie taniec z gwiazdami, u Martyny taniec na lodzie... super :)

Reply

Dziewczyny takie ciekawe pomysły zrealizowały i wciąż mnie zaskakują pozytywnie.:)Milutkie.

Reply

Carmen- ja Ci już zazdroszczę tej kolekcji..A to jeszcze nie wszystko : )

Reply

Ja też zazdroszczę, bardzo pomysłowe Atciaki powstają!

Reply

Byłam, widziałam, jestem zachwycona !!!

Pod wpływem tego co widzę zmieniłam koncepcję, ale mimo to już za momencik będą skończone i moje sporty zimowe.

Reply

Czekam z niecierpliwością-pewnie zmieniłaś dyscyplinę sportową.

Reply

Ja też zazdroszczę! ;) Bardzo, bardzo, bo wszystkie prace są cudowne.

Reply

Już nie mogę się doczekać :)

Reply

ale nam się tutaj sportowo zrobiło! macie takie fajne pomysły że cieszę się że swoje już zrobiłam- kusiłoby mnie zmienić koncepcję ;) Carmen zaciera ręce ! i nie dziwię się ;-}

Reply

Ha-każda z nas by zacierała żeby zebrać taką kolekcję-ale następne miesiące będą dla innych.:)

Reply

Pingwinki rozgrzewające zimę dobrą muzyką-super pomysł na zabawę -świetne ATC

Reply

Myślę że zdobyły Kryształową Kulę i świętują. :)

Reply

trafiłam tu do Was wczoraj i natchnęłyście mnie do zrobienia swojej pracy :) dzięki!! super zabawa.

Reply

No i bardzo dobrze że chcesz się z nami bawić :)

Reply

A ja mam pytanie za 100 punktów. Czy jako "gość" również mam/mogę wysłać ATC do pProwadzącej? ;)

Reply

Ina -to faktycznie za 100 punktów jest pytanie -
jest tak -jak masz tylko ochotę to Carmen będzie przeszczęśliwa :)) i dostaniesz też zwrotnego od Carmen -mam przecieki że małą górkę zrobiła hiihih!!
ale nie ma obowiązku :)

Reply

Gosiakart-jestem pod wrażeniem posta na Twoim blogu-chciałam zostawić komentarz,ale niestety- nie bardzo się tam poruszam,więc -cieszę się,że do nas dołączyłaś.

Reply

Hurrra! Mam już pierwsze ATC-jest prześliczne,przestrzenne i wspomnieniowe-to już mogę się rzucać :) Uprzedziłam panią listonoszke że będzie częstym gościem u mnie w tym miesiącu-to tyle pierwszych wrażeń,ale frajda.:)

Reply

A drugie czekało w skrzynce - od Martyny juuuhu.Piękności.

Reply

no, udało mi się, widać i moje ateciaki:) Cicho siedziałam i podziwiałam wszystkie...jakoś wolałam patrzeć, niż robić, aż wreszcie i mnie wzięło...i nie powiem, podziwianie Waszych karteczek zaowocowało hihi

Reply

zaowocowało i to jak owocnie ;)hokeja jeszcze tu nie mamy -i w dodatku niewieściego !

Reply

Już się zastanawiam gdzie ta drużyna będzie trenować jak do mnie przyjedzie - na Orliku-super Nanka.

Reply

Uff... udało się... moja koncepcja przepoczwarzała się chyba z pięć razy, nim stanęła na nartach...
Dziewczyny Wasze prace są super... powiem, że miałam chwilę zwątpienia... co ja tutaj robię?

Reply

Iwona Ty miałaś wątpliwości?czekam na stojące narciarki-pięknie wymyśliłaś i wykonałaś-już zacieram ręce.:)

Reply

Piękna kolekcja :)))))
Nanka, jaki klmat!!!!!!!!

Reply

Bałwanki i ptaszek i nawet miotła wszystko w mroźnej scenerii.Już nie mogę się doczekać kiedy do mnie zawitają.

Reply

Carmen, mam problem z wejściem na Twojego bloga...Jest na to jakiś sposób?;)

Reply

Boei-ja nie prowadzę bloga-jestem na Multipli, i umieszczam tam tylko zdjęcia.:)

Reply

Służę linkiem

http://stronacarmen.multiply.com/photos

Reply

Jak widać na załączonym obrazku, nie dyscyplinę, a styl.

Początkowo też wybrałam zdjęcia vintage, a to było tak na wszelki wypadek, no i mnie podkusiło, żeby je wykorzystać.Chyba nikogo nie zgorszyłam?

Reply

Klaudia robiłyśmy to prawie jednocześnie;) Fajne Twoje ateciaki !

Reply

Muszę wyoglądać Wasze ATC na zdjęciach,zanim je zobaczę w realu-są śliczne.

Reply

ja widzę,że coraz śmielej sobie swawolicie ;] podobają mi się te wszystkie chwile zwątpienia -owocują aż miło!

Reply

A u Krzysi trasa narciarska dla... nudystów... haha:):):)

Reply

Iwnka-Twoje przesympatyczne narciarki na stojąco jakoś do mnie dotarły :) są eleganckie-dziękuję. :)

Reply

Kawałek miały do pokonania, ale trochę sypnęło świeżym śniegiem, więc miały łatwiej :) Ja też dziękuję :)

Reply

Carmen, Sylwia - dziękuję za piękne ATC. Coraz bardziej mnie "wkręca" ten pomysł, trzyma i angażuje, tworzenie pracy dla kogoś innego to jest wyzwanie spore, ale i wielka przyjemność. Wasze ATC mam cały czas na widoku, zerkam sobie i zerkam... Nie mogę się doczekać mojej własnej kolekcji, ale to jeszcze mnóstwo czasu :)

Reply

Ja sobie muszę w końcu zmajstrować ateciakowy albumik... na podobieństwo Inkowego :)

Reply

Ja też zgapię,bo niedługo cała ekipa zimowa do mnie zwita.:)

Reply

Cieszę się Madziu,że dotarło- zastanawiałam się właśnie- pozdrawiam : )

Reply

Carmen i Francesca, moje ateciaki już do Was lecą. Dajcie znać jak dolecą :)

Reply

Oczywiście-dziś na MECIE zameldowały się dwie zgrabne łyżwiarki-od Dekolandii tancerka i Sylwii dziewczyna która wraca z lodowiska :) Oprócz tego odebrałam żeńską drużynę hokejową,a za nimi zdążył jeszcze wesoły bałwanek,i dobrze bo śniegu coraz mniej.
Cóż mam jeszcze napisać-dziewczyny,pieję z zachwytu nad każdym ATCiakiem-jesteście niesamowicie kreatywne i zdolne.Dziękuję .

Reply

W dalszym ciągu odbieram ATC-dziś od Boei dziewczynka z sankami - troszkę smutna,bo śniegu już u nas nie ma,i nadprogramowego bałwanka od Iny,który czeka żeby się porzucać kulkami-szkoda że już po zimie.:) Dziękuję dziewczyny.

Reply

Cieszę się, że dotarło całe i zdrowe. W takim razie czekam na najbliższą okazję ;)

Reply

Melduję Klaudio że tercet narciarek "co ja robię tu?" już wie co-cieszy mnie ogromnie:) jak również panczonista "zwsze gotowy do startu" Matylde,już też na mecie.:)
No brak słów żeby wszystko oddać,ale jedno jest pewne-wiele się od Was uczę.Dziękuję-buziaczki wielkie.

Reply

Dziś w skrzynce znalazłam dwie koperty z przepięknymi karteczkami. Carmen Krystyno i Smile_Art - dziękuję bardzo:)))

Rozłożyłam wszystkie ATC jakie dotychczas otrzymałam + 2 moje i nie mogę się doczekać kiedy zgromadzę cały rok ;)

Jednocześnie przepraszam za opóźnienie, infekcja mnie dopadła i kilka dni zabrała z życiorysu, ale już są w drodze.

Reply

ja już też mam ! Matilde wysłala panczenistę -melduję że już dotarł i cieszy me oczy !

Reply

O, cieszę się bardzo.
To teraz oczekuję dobrych wieści od Franceski ( w razie czego służę numerem nadania przesyłki ) :)

Reply

Do mnie narciarz w nowoczesnym kombinezonie(hihi) już dojechał.W tak pięknym klimacie atc nawet ładnie się prezentuje :) Dziękuję bardzo.

Reply

Francesco, Twoja para na saneczkach dojechała do Katowic :)

Reply

Jeszcze jedna ekipa się nie zameldowała na mecie,ale luty się skończył ,więc czas na podsumowanie zabawy.
Pingwiny poszalały w zabawach -solo, w parach a nawet zespołowo,na łyżwach,nartach,sankach,lepiły bałwanki i rzucały śnieżkami.
Dziewczyny drogie-mam extra kolekcję !
Otrzymałam dobrą lekcję do przerobienia.
Wszystkie prace cenię i ogromnie się cieszę,że wzięłyście udział w zabawie.
Dziękuję za wszystkie "przydasie" -niespodzianki.
Dzisiaj na mecie zameldowała się "Lodowa kapela" Dobrosławy.
Uważam że wszystkie PINGWINY zdobyły Kryształową Kulę zasłużenie-to niech nam kapela gra!:)
I tym optymistycznym akcentem zamykam zabawę lutową,i przekazuję pałeczkę Dekolandii która poprowadzi zabawę w marcu.

Reply

Oj, nie wiedziałam że tu jest zwyczaj "odmeldowania się" :) Dziewczyny, bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy - a szczególnie Ince i Carmen za cudne ATeCiaki :) Mam nadzieję, że moje doszły - Carmen zwłaszcza o Ciebie mi chodzi, bo od Inki już wiem, że ma :) Pozdrawiam serdecznie!

Reply

A, już odnalazłam informację powyżej, że panczenista dotarł :)

Reply

Mam i ja! Mam nadzieję że mój dotarł.

Reply

Dotarł, napisałam już niżej :)

Reply

Można się pogubić z tymi dopisywanymi komentarzami ;)

Reply

Prześlij komentarz