Tak mało! Tak mało.

Tak mało! Tak mało.

Nim dojedziemy do lutowego wyzwania prowadzonego przez Carmen, możemy w tym czasie popełnić poza rozkładem jazdy dodatkowe ATC i myślę, że sporo z Was ma na to ochotę równie dużą jak ja.
Rozkoszując się poranną kawą poddajmy przemyśleniom sercowy temat czyli dla zakochanych... nie tylko w ATC.

Wytyczne wyzwania: użycie tkaniny albo dzianiny bądź filcu.
Uczestnictwo w wymiance otwarte dla wszystkich.
W komentarzu do posta zgłaszamy chęć udziału w zabawie, zapisy do 31 stycznia, a 1 lutego ogłoszenie par.
Prace wysyłamy do 11 lutego.
Przypominamy, że nie trzeba brać udziału w naszych wymianach, aby wspólnie bawić się do końca trwania wyzwania możecie pochwalić się swoimi ATC zrobionymi wg wytycznych linkując je do galerii pod postem.
Tak dla zabawy właśnie!

Dla inspiracji troszkę Adama Asnyka:
Jednego serca! Tak mało! Tak mało,
Jednego serca trzeba mi na ziemi!
Co by przy mojem miłością zadrżało.
A byłbym cichym pomiędzy cichemi...


_________________________________________________

Jest godzina 00:05, więc losuję i szybciutko podaję wyniki, abyście pijąc kawę w pierwszy lutowy poranek wiedziały, która z którą jest w wymiankowej parze:

Magdalena - Inka
Sylwia-eR - Siwka
Klaudia-GR - Dekolandia
Francesca - Smile-Art
Iwona - Carmen
Boei - Martyna

W przypadku, gdy nie znacie adresu swojej pary kontaktujecie się z nią mailem.
No i oczywiście z niecierpliwością czekamy na Wasze podlinkowane prace :) 
Swoje prace linkować mogą wszyscy, a nie tylko wymiankowe pary.


Styczeń - Inka

Styczeń - Inka

Kochane uczestniczki naszej zabawy -czas zakasać rękawy ,zaczynamy!
Zacznę od tematu ;) otóż natchnęła mnie aura jaką ostatnio mamy -jest biało,zimowo i bajkowo.
Temat musiał więc być związany ze śniegiem który uwielbiam ,tak więc temat brzmi:
Płatki Śniegu 
tak sobie zachciałam,żebyście na swoich ATC umieściły je jako główny motyw :)
żadnych innych wytycznych -pełna dowolność jeśli chodzi o wykonanie czy techniki.
Jak Wam się podoba ?



Przypomnę że każda z Was robi dwa ATC (trzecie dla siebie) jedno trafia do mnie jako
prowadzącej miesiąc,drugie wysyłacie do wylosowanej przeze mnie osoby -zaraz podam pary .
ATC które robi podająca temat (czyli teraz ja) wysyłamy do całej grupki.
Termin wysyłki:
Ponieważ 10 lutego będzie otwarty następny temat który poda Carmen,powinnyśmy mieć Styczeń zakończony tzn.ATC muszą już dotrzeć do adresatek. Prowadząca rozsyła do wszystkich listy (oczywiście polecone) po ukazaniu się notki,ja wyślę jutro.

Jest więc sporo czasu na wykonanie prac.Myślę ,że bezpiecznie będzie wysyłać je najpóźniej do końca miesiąca.
Inspiracją niech jest zdjęcie ,a lada dzień będziecie miały je już w rękach. ATC nie zdjęcie ;))
Pary na ten miesiąc:
Boei-Rudlis
Iwona-Martyna
Nanka-Sylwia
Magda-Decolandia
Francesca-Carmen
Klaudia - Maj (gość)

I teraz tak :
ponieważ jest nas nie do pary i zawsze ktoś zostanie niewylosowany, prośba jest taka, żeby na ochotnika
jedna z nas wykonała dla Klaudii ATC dodatkowe .Od lutego ja też będę mogła ale w styczniu moje już Klaudia dostanie,potrzebny więc ktoś do pary..

Zdjęcia swoich prac można publikować na swoich stronach- pytanie :zanim dotrą do prowdzącej,
czy czekamy ? ja jestem za tym żeby od razu wrzucać foty i tu i u siebie .
Niech będzie jeden post w którym będziemy ładować zdjęcia -utworzymy mini galerię ATC danego tematu ,chyba że macie inne propozycje ?

Jest jeszcze coś do zrobienia- znacie Maj ? ta niesamowita osóbka otwarła mi oczy na taką możliwość,żeby nasze tematy były ogólnodostępne czyli każdy  (z poza grupy) kto będzie miał ochotę wziąć udział i zrobić ATC na podany temat też może się z nami bawić .Już tylko wirtualnie przesyła namiary na swoją pracę.
Jestem w trakcie szukania najlepszego rozwiązania jak to technicznie zrobić.

Jeśli podoba się wam temat to zapraszamy ! obiecuję lada moment uruchomić komentarze i dostosować
wszystko na potrzeby ogólnej zabawy !

Ważne :
proszę o przysłanie na mojego maila adresów na które mam wysłać listy ,a ja odeślę Wam swój.
Dziewczyny ,które mogą i chcą odebrać osobiście też bym prosiła o info.
Adresy Carmen,Nanki,Martyny,Rudlis posiadam w przepastnym notesie ;)  więc nie trzeba chyba że coś sie u Was zmieniło...

Tyle dzisiaj :)
pozdrawiam wszystkich ,jeśli macie pytania -jesteśmy w kontakcie !
Inka
edit:
wstawiłam okienko z inlinkz :) teraz możecie wklejać tutaj linki do waszych prac .Swoje wstawiłam
żeby sprawdzić czy wszystko działa .

Do startu gotowe hop!

Do startu gotowe hop!

to jutro powie Inka, bo... bo jako pierwsza zaczyna naszą zabawę.
Już nie mogę doczekać się, czym nas zaskoczy... ciekawe, czy będzie to coś związane z Jej ulubionym kolorem blue?
A już dziś, specjalnie dla naszych prac przygotowane są rewersy do naklejenia na ATC,  które mogą stanowić znak rozpoznawczy naszej Art Grupy.
Do pobrania mamy dwie wersje:





Przybyło nas!

Przybyło nas!

Dziewczyny ,bardzo mi miło,że zaproszenia w większości przyjęte (tak się cieszę :!) i lista uczestniczek bloga
się zapełnia.Jak widzicie jest nas już 9! Cieszę się bardzo że macie ochotę się bawić i pewnie czekacie ,kiedy wreszcie podam temat na styczeń ;)
Ponieważ czekamy jeszcze na decyzję dwóch osób i miesiąc już biegnie naszą datą rozpoczęcia tego i kolejnych etapów zabawy będzie zawsze 10 ty dzień każdego m-ca.
Do tego czasu powinno wszystko działać jeśli chodzi o możliwości edycji bloga.
Zrobiłam taki banerek,żeby na naszych stronkach przypominał nam o terminach,wysyłkach,tak żebyśmy miały nasz projekt blisko przy sobie ;)).Można wstawiać !




Jeśli coś jest niejasne to proszę pytajcie! Zbiorę jeszcze raz zasady jeśli chcecie i wpiszę je tutaj.
Co do harmonogramu miesięcznego -co nieco już mogę przedstawić,niektóre z Was wolą być naszym projektantem później,są też prośby żeby to był konkretny mieisąc .
Na razie wiadomo że:
Styczeń -Inka
Luty-Carmen
Marzec-Decolandia
Kwiecień-Rudlis
Maj-Iwona
Czerwiec-Nanka 
Lipiec-Sylwia
Sierpień-Magda
Wrzesień-Klaudia 
Październik-Boei
Listopad-Martyna
Grudzień-Francesca 

pamiętajcie że "wasze" miesiące to największe obciążenie-trzeba zrobić ok 10 ATC!
Weźcie pod uwagę wasze plany wakacyjne czy inne sprawy !
Piszcie komentarze ! 10-tego dobrze byłoby już mieć plan gotowy :)
Inka

Rozpoczynamy!

Pomyślałam sobie,że dobrze będzie mieć wspólne miejsce ogólnodostępne dla naszej ArtGrupki :)
Po zalogowaniu każda z nas ma możliwość dodawania postów,komentarzy,zdjęć swoich prac,słowem
to nasz kawałek "ogródka" ,który możecie podlinkować na własnych stronach ,śledzić wydarzenia,aktualizować sprawy związane z naszą zabawą ,pytać,wymieniać uwagi itp.
Ponieważ każda uczestniczka będzie prowadzić jeden z miesięcy to właśnie tutaj (na swoich stronkach jak najbardziej też) proszę załadować foty swojego projektu dla nas,zdjęcie i opis.Mam nadzieję,że to dobry sposób aby nic nam nie umknęło ;) i wszystko powinno być jasne.
Ponieważ jeszcze nie wszyscy podjęli decyzję o dołączeniu do grupy z podaniem wytycznych na styczeń
poczekam do .. jutra?
Podam też plan ,który już nam się pomału tworzy dotyczący przypisania osób do miesięcy.
W zakładkach z prawej strony umieściłam linki do naszych stron.

Co do propozycji które przysłała Iwonka - jestem za przyjęciem wersji z "suplementu" czyli,
zmiana zasad polegać będzie na tym ,że robimy dwa ATC (dotyczy grupy) jedno wysyłamy prowadzącej miesiąc,drugie osobie wylosowanej do pary przez prowadzącą .
Sądzę że wszelkie wątpliwości  rozwieje pierwszy miesiąc !

Tak właściwie idea wymianek ATC  zakłada ,że jeden kartonik robimy dla siebie,kto ma ochotę zrobi więc trzy ;)) dwa do wysłania jedno dla siebie ale nie jest to konieczne .
 Dla przypomnienia kilka słów o ATC  możecie poczytać tutaj .



do usłyszenia! Inka
Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger